Filmele pentru intreaga familie sunt mult mai profitabile decat cele care au "bulinuta 16".
Filmele pentru intreaga familie sunt mult mai profitabile decat cele care au "bulinuta 16". Cel putin asa reiese din studiul realizat de Fundatia Dove. Ingrijorati de cresterea numarului filmelor cu scene de sex sau violenta si a scaderii celor pentru intreaga familie, reprezentantii Fundatiei Dove din Statele Unite au hotarat sa realizeze un studiu pentru a vedea daca prima categorie de pelicule este chiar atat de profitabila. In urma analizei s-a constatat faptul ca nu este deloc asa.
ROMANIA: COMEDII SI ACTIUNE
| ||
In lunile de vara nu putine au fost televiziunile care au mizat pe filmele romanesti. Antena 1, Pro TV, TVR 1, dar si televiziuni "mici" ca B1 TV, Pro Cinema sau TVRM au ales sa difuzeze productii autohtone. In total, in lunile iunie, iulie si august televiziunile au difuzat 93 de productii romanesti - numai sapte dintre ele fiind realizate dupa Revolutie. Televiziunea care a ales sa dea cele mai multe productii a fost B1 TV. Postul de pe Calea Victoriei a difuzat nu mai putin de 53 de pelicule. Preferate au fost in acest an - ca si in ceilalti - comediile si filmele de actiune. Antena 1 a mizat pe vechile BD-uri, dar si pe comediile "Milionari de week-end" si "A doua cadere a Constantinopolului". Pro TV a contraatacat cu productiile lui Sergiu Nicolaescu - seria "Comisarul" sau "Atunci i-am condamnat pe toti la moarte", TVR 1 a difuzat un film recent, "Maria". Titlul face audienta, asta e clar, pentru ca de cativa ani seria "Brigada diverse", cu actori precum Toma Caragiu, Sebastian Papaiani, George Mihaita, Iurie Darie, continua sa faca audienta. |
BOX-OFFICE 2004
|
Anul trecut, filmele care au obtinut cele mai mari venituri se inscriu in categoria PG. Cel mai "bogat" a fost Shrek 2, care a obtinut din vanzarea biletelor 441,2 milioane de dolari. Numai patru filme R au patruns in top-ul 25 al box-office-ului din 2004. Dintre acestea, cele mai multe incasari le-a avut "The Passion of the Christ" (370,3 milioane de dolari). Aceste sume s-au inregistrat in ciuda faptului ca in 2004
s-au vandut mai multe bilete decat in 2003 sau 2002. Astfel, anul trecut s-au cumparat 1,53 miliarde de bilete, fata de 1,57 in 2003 si 1,63 miliarde in 2002. In medie, producerea unui film la Hollywood costa 63,6 milioane de dolari, la care se adauga costul reclamei - 34,4 milioane.
|