x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Carte Marele premiu Reader's Digest

Marele premiu Reader's Digest

de Ema-Augusta Banu    |    16 Ian 2011   •   17:33

Hotelul Intercontinental a găzduit vineri, 14 ianuarie, cea de-a şaptea ediţie a Galei de Decernare a Marelui Premiu Reader's Digest. Cele 204 premii în valoare totală de 83.000 de euro au fost trase la sorţi la data de 7 ianuarie 2011, iar Marele Premiu de 70.000 de euro a fost câştigat de Livia Bârsan din Câmpina, judeţul Prahova. În plus, aceasta a primit şi un Bonus de 3.000 de euro, pentru că a răspuns în termen de 14 zile ofertei editurii.

 Valorosul cec a fost înmânat câştigătoarei de Andreea Marin-Banică, membru onorific al Comisiei de Tragere la Sorţi şi vechi colaborator al editurii: “Colaborez deja cu Reader's Digest de cinci ani şi am avut plăcerea de a le da vestea bună mai multor câştigători. Sunt nişte oameni minunaţi cărora plăcerea de a citi le-a schimbat viaţa în bine”, a afirmat aceasta.

 În vârstă de 64 de ani, Livia Bârsan a fost profesoară de limba română şi este, evident, pasionată de lectură: “Sunt o fidelă cititoare a cărţilor editurii şi, deşi nu am comandat cărţi pentru a câştiga ceva, acest premiu îmi întăreşte încrederea în faptul că norocul le surâde celor care sunt cu adevărat informaţi”.

 Printre invitaţii la eveniment s-au numărat şi foştii câştigători ai Marelui Premiu: Agneta Gyorbiro (Cluj), Cezar Marin (Bucureşti), Matilda Staicu (Braşov) şi Anica Albert.

 “La fiecare început de an avem bucuria de a răsplăti fidelitatea clienţilor noştri cu premii importante. Începând cu anul trecut, am instituit tradiţia de a sărbători acest moment împreună cu foştii câştigători ai Marelui Premiu şi cu clienţii VIP, pentru că vrem să-i avem alături în momentele importante. Astăzi am simţit toţi că facem parte dintr-o mare familie”, a afirmat Irina Popa, managerul concursului Reader’s Digest.

Editura Reader’s Digest editează, produce şi vinde cărţi, reviste, CD-uri şi DVD-uri în sistem de marketing direct. Editura organizează de-a lungul anului mai multe campanii de marketing direct în care clientului îi sunt prezentate diverse oferte şi posibilitatea de a intra în concursul anual Reader’s Digest. Produsele se pot comanda prin poştă, telefon sau pe internet. Avantajele majore sunt că oamenii pot comanda de acasă şi că pot plăti produsele în rate.

 Din 2004 şi până acum, Reader’s Digest România a acordat clienţilor săi peste 1.000 de premii în valoare totală de 700.000 de euro. Aceste premii sunt menite să răsplătească interesul clienţilor pentru produsele editurii. Editura Reader’s Digest România este parte a Reader’s Digest Association, un grup internaţional activ în peste 60 de ţări, dintre care 26 de ţări europene. Lista completă a câştigătorilor este publicată pe site-ul editurii ? www.erd.ro.

×
Subiecte în articol: arte carte