x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Carte Simbolul pierdut

Simbolul pierdut

de Sebastian S. Eduard    |    18 Sep 2009   •   00:00
Simbolul pierdut

Noul roman al lui Dan Brown. Cel mai recent roman al lui Dan Brown şi mult aşteptata continuare a fenomenului internaţional numit "Codul lui Da Vinci" a intrat pe piaţa cărţii din Statele Unite la 15 septembrie 2009, într-un prim tiraj de 5 milioane de exemplare.



Se preconizează că succesul romanului "Simbolul pierdut" îl va depăşi pe cel obţinut de "Codul lui Da Vinci", care a fost cel mai bine vândut best-seller al tuturor timpurilor, cu 81 de milioane de exemplare vândute în întreaga lume, fiind tradus în 51 de limbi. Editorul lui Dan Brown, Jason Kaufman, vicepreşedinte la Doubleday, a declarat: "Aparenţele înşală întotdeauna în romanele lui Dan Brown. Acţiunea ultimului thriller are loc într-un interval de 12 ore şi, încă de la prima pagină, cititorii vor simţi emoţia descoperirii, pe măsură ce îl urmăresc pe Robert Langdon într-un cadru nou şi neaşteptat. «Simbolul pierdut» este plin de surprize!".

MISTERE ISTORICE. "«Simbolul pierdut» este un thriller fascinant şi provocator. Noua carte dă măsura întreagă a talentului narativ de excepţie al lui Dan Brown într-o poveste plină de mistere istorice, coduri şi intrigi. Acest roman este una dintre cele mai aşteptate cărţi din istoria recentă, şi aşteptarea a fost pe deplin meritată", spune Sonny Metha, preşedinte şi editor-şef la Knopf Doubleday Publishing Group. Dan Brown a fost numit recent de revista Forbes unul dintre cei mai influenţi 100 de oameni pe plan mondial. Romanul se pregăteşte deja şi de lansarea în România. "Simbolul pierdut" va apărea în această iarnă la aceeaşi editură care a adus "Codul lui Da Vinci", Editura Rao.
5220-101812-alexgrimm_reutersrtx9j48.jpg
Alex Grimm/REUTERS

SEMNALE EDITORIALE


Coelho revine!

Paulo Coelho (foto), celebrul autor al romanului "Alchimistul" - scriitorul care a vândut peste 100 de milioane de exemplare din cărţile sale -, revine cu un nou roman captivant şi plin de suspans despre o lume în care succesul, notorietatea şi banii dictează regulile jocului: "Învingătorul este întotdeauna singur".

În cel de-al doisprezecelea roman al său, Coelho revine asupra unor teme care au inspirat milioane de oameni din întreaga lume - descoperirea propriei identităţi, teama de eşec, preţul succesului - şi demonstrează cum bogăţia, excesul şi superficialitatea pot duce la destrămarea relaţiilor şi la pierderea valorilor spirituale.

O ZI LA CANNES.
Scena: strălucitorul festival de film. Personaje principale: Igor Malev şi Ewa, fosta lui soţie. Personaje secundare: actorii principali şi figuranţii fastuoasei lumi a filmului şi a modei. După o despărţire dureroasă, Igor, un om de afaceri rus, elaborează un plan pentru a-şi recâştiga fosta soţie.

E dispus să facă orice sacrificii, inclusiv umane, în numele acestei iubiri devastatoare, care distruge totul în jur, inclusiv pe cei care o trăiesc.

Cu un scenariu "imaginat" de autorul care a vândut peste 100 de milioane de exemplare din cărţile sale, volumul e o parabolă a superficialităţii, lacomiei şi cultului celebrităţii, un crud portret al lumii de azi.

"Când m-am hotărât să fac o descriere fotografică a epocii în care trăim, am scris acest roman", spune Paulo Coelho. Învingătorul este întotdeauna singur, e o meditaţie asupra laturii întunecate a succesului, asupra destinului visurilor inocente într-o societate marcată de o profundă disoluţie a valorilor.

×
Subiecte în articol: carte