x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ce sa mai vreau SRL

0
11 Sep 2004 - 00:00

Nu stiu ce vreau. Pentru 99,99% dintre noi, propozitia asta e semn de nehotarare. Sau plictiseala. Sau lene. Pentru un tanar intreprinzator privat e un indiciu clar ca exista o piata pentru un nou tip de serviciu: Compania de cheltuit banii.

Conceptul e simplu: firma aceasta iti spune ce-ti lipseste cand ai deja totul. Cand stai prea mult la birou ca sa te mai poti gandi la noi achizitii - pe care oricum e greu sa le dibui fara ceva cercetare. "Ce mai vreau SRL" gaseste pentru tine echipamente si servicii noi, care sa fie in stare sa-ti umple nevoi presante, de care habar n-aveai.

O astfel de firma n-ar face doar sa-ti arunce in sac gadgeturi si masini scumpe. Ar fi prea simplu. Ideea e sa te alegi cu lucruri despre care sa se vorbeasca. In stare sa spuna ceva despre tine. Pe care altii sa nu si le poata permite. Sau - si mai bine! - de care sa nici nu fi auzit.

Abordarea clientului e punctul nevralgic al acestei activitati imaginare. Trebuie, la fel ca in cazul unui brand, sa stii totul despre el. Nu neaparat cine e, ci ce vrea sa para. Nu ce-si doreste (in cazul neasteptat cand mai vrea ceva), ci cat de mult vrea sa cheltuiasca. In sfarsit, trebuie neaparat determinat cat de dispus e clientul sa incerce lucruri noi. Si asta pentru ca studiile au aratat ca plictiseala, atunci cand se asociaza cu banii, e data mai ales de persistenta in aceleasi activitati.

Nu va ganditi ca produsele sau serviciile livrate de "Ce mai vreau SRL" trebuie sa fie foarte costisitoare. Cand un om merge cu cea mai scumpa masina de pe piata, nu poti urca in gama. Poti sa-i iei insa un autobuz de pe linia 311, cu care sa se plimbe singur, oprind in statii, dar cu usile inchise, ca sa nu se urce nimeni. Ce poate fi mai placut decat sa stii ca ai autobuzul tau, care te duce unde vrei si nimeni nu vine sa te ridice de pe scaun? Sau poti opta pentru alte senzatii tari, de care oamenii bogati nu se mai pot apropia: ii poti inchiria un actor care sa-l contrazica (dupa un script aprobat in prealabil) sau poti sa-l convingi sa inceteze sa mai respire de unul singur si sa opteze pentru automatul de respirat al companiei "Bored Already Ltd.", versiunea cu piele si aer de munte nepalez.

Suna a gluma, dar e un business foarte serios. In el suntem de fapt cu totii implicati. Se numeste consum si e, dupa aspirina, singurul medicament pentru o multime de afectiuni fara nici o legatura unele cu altele. Ultimele vesti de la Banca Nationala, care a redus dobanda de referinta, par sa ne spuna ca o firma precum "Ce mai vreau" are toate sansele sa dea lovitura in toamna asta. Totul e sa gasim un om de afaceri plictisit care sa ne dea bani de sediu...
Citeşte mai multe despre:   editorial

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de