ROMANIA CA TELENOVELA
Cu un an in urma, guvernul a primit de la Uniunea Europeana o suma colosala pentru reabilitarea drumurilor si soselelor din Romania. Ajunsesera pana la urechile inaltilor demnitari vestile despre spaimele prin care treceau, traversand Romania, soferii occidentali.
ROMANIA CA TELENOVELA
Moto: "Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul"
Mircea Badea - realizator tv Cu un an in urma, guvernul a primit de la Uniunea Europeana o suma colosala pentru reabilitarea drumurilor si soselelor din Romania. Ajunsesera pana la urechile inaltilor demnitari vestile despre spaimele prin care treceau, traversand Romania, soferii occidentali. Primind suma de la Uniunea Europeana, ministrul Transporturilor s-a pus imediat pe treaba. Pentru reabilitarea Autostrazii Bucuresti - Pitesti era nevoie de o firma de constructii. Pentru ministru, treaba nu era deloc simpla. Spre deosebire de alti colegi de guvern, ministrul era singur pe lume. Nu era casatorit. N-avea frati. Parintii ii murisera. Altii beneficiau de o adevarata comoara: nevasta, copii, socri, parinti, frati, nepoti. Cu atatea neamuri putusera infiinta zeci de firme fantoma, prin care banii sa le ajunga-n cele din urma in propriul buzunar. El insa n-avea nici macar un nepot de a saptea speta. Vreun an de zile se chinui ministrul sa-si gaseasca un neam pe numele caruia sa infiinteze o firma. Tot interesandu-se, apeland chiar si la serviciile secrete, descoperise undeva, la o stana din Fagaras, un nepot oligofren. Acesta, un flacau tomnatic, neinsurat la 40 de ani, era atat de prost, ca baciul il supraveghea si cand curata staulul. Il surprinsese intr-o dimineata ca, in loc sa duca balegarul afara, il rasturna in iesle dupa ce, in prealabil, luase cu lopata fanul si-l aruncase pe jos. Gasit de un echipaj al Politiei, care coborase dintr-un elicopter plecat oficial pentru urmarirea unui violator in serie, in realitate cu misiunea de a da peste nepotul natang, neamul ministrului se trezi proprietarul unei firme care se ocupa de ingrijirea unei portiuni din Soseaua Bucuresti - Constanta. Potrivit proiectului, firma trebuia sa asigure ca nisipul de pe carosabil sa fie curatat in fiecare noapte. Pentru asta, Uniunea Europeana ne daduse peste cincizeci de milioane de dolari. Firma nepotului incasase acesti bani fara sa faca nimic. Nu de alta, dar in portiunea respectiva nisipul era spulberat noapte de noapte de vantul Baraganului.