x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Criza la Oscar: mai puţine vedete pe covorul roşu

0
Autor: Cristina Bazavan 21 Feb 2009 - 00:00

Angelina Jolie şi Brad Pitt, Kate Winslet, Sean Penn, Meryl Streep, Penelope Cruz, Robert Downey Jr, o poveste cu iz de legendă - revenirea lui Mickey Rourke, un posibil premiu post mortem care să fie ridicat de o copilă de 5 ani - Matilda, fata lui Heath Ledger: ce pot să-şi dorească mai mult producătorii ediţiei numărul 81 a premiilor Academiei Americane de Film?



Audienţa e sabia care stă deasupra capului noilor producători – cei care au făcut The Dreamers pe Broadway – şi, ca să fie siguri că nu le vor fi tăiate capetele după o singură ediţie a ceremoniei, s-a trecut la măsuri de criză.

Audienţa show-ul televizat în care se împart Oscarurile a mers din rău în mai rău în ultimii ani, pierzând de la ediţie la ediţie cel puţin un milion de telespectatori, iar publicitarii nu se simt nici ei prea bine şi nu se anunţă încasări spectaculoase. Ca să fie siguri că vând spaţiul publicitar, ABC a coborât preţul de la 1,7 milioane pentru 30 de secunde la 1,4 milioane de dolari, dar, chiar şi în aceste condiţii, doi dintre partenerii oficiali au anunţat că anul acesta nu vor cumpăra publicitate (L’Oreal şi General Motors). Aşa că, pentru prima dată în istoria difuzării la tv a acestei ceremonii, studiourile de filme vor avea voie să cumpere publicitate pentru producţiile lor.

Dar schimbarea majoră care va genera multe nemulţumiri abia acum vine. Multe vedete nu mai au voie pe covorul roşu, iar numele prezentatorilor premiilor pe secţiuni nu va fi comunicat până la începerea ceremoniei. De ceva vreme se observase că show-ul care prezenta sosirea vedetelor pe covoru roşu avea o audienţă mai mare decât ceremonia propriu-zisă, iar noii producători cred că dacă spectatorii ştiu cu ce sunt îmbrăcate vedetele nu mai au răbdare să se uite la ceremonie.
Prin urmare, nu ştim ce vom vedea duminică seară, cu excepţia nominalizaţilor şi a prezentatorului ales special să placă femeilor între 25 şi 40 de ani, marile consumatoare ale acestui gen de spectacol: Hugh Jackman.

Dar dacă trebuie văzute aceste premii, fie şi în înregistrarea care prezintă show-ul pe scurt, e pentru cele 30 de secunde de dinaintea anunţării câştigătorului. Când toţi nominalizaţii sunt pe ecran, în câte o fereastră, şi le poţi urmări tensiunea care le vâjâie prin creieri. Oricât de bine antrenaţi ar fi, oricât de mari actori s-au născut, presiunea şi emoţiile îşi spun cuvântul. Şi sunt 30 de secunde în care poţi să-i simţi cum sunt: altruişti sau egoişti, orgolioşi sau împăcaţi cu sine.

Acesta e show-ul care de fapt face toţii banii de la Oscar.
Citeşte mai multe despre:   editorial

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de