x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Flacăra violet şi Big Mac

0
Autor: Dragos Moldovan 22 Ian 2010 - 00:00
Eu nu vreau să distrug corola de minuni a lumii. Dacă simţul estetic, inteligenţa, capacităţile transcendente mi-au amorţit, mi-a rămas măcar în funcţiune reflexul bunului-simţ. Aşa că privesc la flacăra violet, la atacurile energetice şi la înfrângerea lui Mircea Geoană, la deziluzia lui în dorinţa de a ajunge primul om politic în stat de la distanţa de respect necesară.

Adică o să mă situez de partea lui Mircea Geoană şi-o să-i desfid iete-aşa pe toţi cei care n-au habar ce-nseamnă consumul nervos şi fizic într-o astfel de competiţie electorală şi care n-ar fi capabili de aşa eforturi nici cu un polonic de vitamine administrat dimineaţa, la prânz şi seara. Ce vreţi să-mi spuneţi este că Geoană a fost incredibil, inexplicabil de fraier în confruntarea cu Băsescu. Mucles, băi, triştilor! Că pe voi nu v-a lovit nimic în cap în ultima vreme, cum m-a lovit, de pildă, pe mine.

Ştiţi reclama aia cu "Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac" după care, gata, totul se scufundă într-o neagră depresie? După reclama aia ţi se taie pofta de mâncare, te simţi inutil, ţi se blochează chakra apetitului de a fi. Că nu mai ştii să zici decât "Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac" şi iarăşi "Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac".

Reclama asta e, pentru mine, atacul energetic desăvârşit, iar intelectualii din Consiliul Naţional al Audiovizualului, autoritatea aia care patronează spusele oamenilor din televizor şi din radiouri, ar face bine să-şi tragă un glonţ în cap!

Băi, aplecaţilor către fineţuri de interpretare, voi aţi auzit de Convenţia de la Geneva, care interzice experimentele pe psihicul uman? Pentru că între repetiţia asta obsesivă şi informaţia subliminală nu este nici o diferenţă semnificativă. Ia spuneţi voi de ce la reclamele cu medicamente recomandarea din final este spusă atât de repede? Tocmai ca să ţi se întipărească în minte. Tot experiment pe psihicul uman se cheamă, numai că de data asta este vorba despre ceva util individului, nu despre o bombă culinară care te face obez.

Flacăra violet, atacurile energetice, Mircea Geoană, Big Mac şi reclamele de la televizor. Ar putea fi un film de Woody Allen. În care el să fie un membru al CNA obsedat de manipulările parapsihologice pe calea undelor şi care ajung să inducă un comportament aberant în rândul populaţiei. Care populaţie începe să acţioneze autodistructiv, considerându-se predestinată atacurilor energetice; singurul care reuşeşte să se salveze să fie Woody Allen, tocmai pentru faptul că el semnalase realitatea manipulărilor parapsihologice. Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac, Big Mac Big Mac, Big Mac!
Citeşte mai multe despre:   editorial

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de