x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

James Bond – Quantum of Solace

0
Autor: Cristina Bazavan 01 Noi 2008 - 00:00

În această săptămână a avut loc la Londra premiera mondială a celui mai recent film cu James Bond, Quantum of Solace. Cum mă aflu la Londra, la invitaţia unuia dintre sponsorii acestui film, Coke Zero, am văzut filmul de la el de acasă, în decorul lui natural.



Pentru mine, filmele cu James Bond sunt de legendă, dar nu sunt "lucruri serioase". Dacă mă uit însă pe stradă, în librării şi în cinematografele londoneze, ba chiar în muzee, mi-e clar că, pentru ei, James Bond e mult mai mult. Cărţi, expoziţii, colecţii complete ale filmelor, biografiile actorilor, costumele pe care le-au purtat de-a lungul timpului şi tot aşa, cam în aceste cuvinte se poate descrie bondmania londoneză. Plus o petrecere de un milion de lire  pentru lansarea acestui film, party la care au participat inclusiv prinţii William şi Henry.

Noul film cu James Bond e mai scurt decât celelalte, este foarte dinamic şi reuşeşte să se menţină în rând cu timpurile. Îmi imaginez că este destul de dificil să-l ţii pe James Bond în acelaşi context  (macho, eleganţă, accesorii scumpe, femei frumoase, universalitate – locaţii multe din numeroase ţări) şi să-l aduci în prezent de fiecare dată, ca să fie credibil şi pentru publicul care-l descoperă pentru prima dată.

Bond Daniel Craig aleargă, se luptă şi câştigă cu tehnica şi viteza unui joc pe computer, iar multe din cascadorii sunt făcute chiar de el. În ritmul acesta, James Bond va fi în zece ani un roboţel la costum, care va reuşi performanţe fizice incredibile.

Despre film nu pot să vă spun foarte multe, cred că este genul de peliculă pe care nu trebuie să o iei în serios, trebuie să o vezi ca să te amuzi, iar regizorul de data aceasta are grijă să-ţi arate undeva că nici el nu se ia foarte mult în serios. Este o secvenţă de urmărire plină de suspans în primele 15 minute ale filmului, care se termină cu un "bang!" rostit de Bond şi cu o împuşcătură fatală.

Quantum of Solace are marele avantaj că este un film scurt (o oră şi jumătate), că e foarte dinamic (ai urmăriri pe apă, pe uscat, în aer şi oriunde altundeva vă mai gândiţi) şi câţiva actori minunaţi care şi-au făcut treaba foarte bine, amuzându-se şi ei de ceea ce realizează pe ecran. Restul înseamnă industrie, sponsori, publicitate, marketing şi bani care vin din mai multe direcţii.

Şi desigur, mai sunt şi fetele Bond, unde conduce detaşat ucraineanca Olga Kurylenko, o fată frumoasă, care a devenit vedetă peste noapte. În partea cealaltă a vârstei, Judi Dench, cea mai în etate dintre femeile de pe ecran, nu s-a sfiit să admită că filmele cu James Bond nu trebuie luate în serios, mergi la ele ca să te distrezi şi a adăugat: "Mă întreabă lumea dacă sunt supărată că am avut o partitură mai mică în acest nou film Bond. De ce să fiu supărată? Mă bucur că am fost angajată, că am avut un job".

James Bond – Quantum of Solace intră pe ecranele din România începând de săptămâna viitoare.
Citeşte mai multe despre:   editorial,   bond,   james,   James Bond

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de