x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

La Grammy sau Brit - Premianţii, în avantaj

0
Autor: Alex Revenco 24 Feb 2008 - 00:00

La noi, lumea muzicală e în fierbere când e vorba despre Eurovision sau Mamaia, deoarece apariţia unui artist “pe sticlă” înseamnă creşterea reţetei pentru viitoarele spectacole.

La noi, lumea muzicală e în fierbere când e vorba despre Eurovision sau Mamaia, deoarece apariţia unui artist “pe sticlă” înseamnă creşterea reţetei pentru viitoarele spectacole. În ţările în care muzica nu e apanajul întreprinderilor mici şi mijlocii, ci este o ditamai industria, lucrurile stau diferit. În primul rând sunt discurile, care sunt însoţite de concerte, la început în cluburi, apoi în amfiteatre, stadioane sau festivaluri, în funcţie de cât de mult poate fiecare interpret/ grup să stârnească interesul publicului, iar turneele stabilesc şi consolidează dimensiunea artistului, în funcţie de numărul de spectatori, evident plătitori. Şi de cele mai multe ori cota este reflectată de topurile muzicale, adică de numărul discurilor vândute. Când vinzi discuri, dai concerte şi deci te ştie lumea, intri în atenţia specialiştilor. Urmează nominalizările şi eventualele premii, premianţii având un câştig evident, atât de imagine, cât şi financiar. La Brit Awards, Paul Mc Cartney a primit Premiul pentru întreaga activitate şi a şi cântat. Rezultatul? Vânzările ultimului album au crescut de cinci ori! Mark Ronson a fost desemnat Best Male. Cel mai recent disc are vânzări de 271 % şi tot aşa. Kylie Minogue – Best Interational Female – 242%, The Arctic Monkeys – Best British Album & Best British Group – 151%. Şi “urmările” de la Grammy Awards sunt spectaculoase: Herbie Hancock a ajuns pe locul 5 – de pe 159 – în topul Billboard, iar Amy Winehouse pe locul 2 – urcând de pe 24.

Citeşte mai multe despre:   editorial

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de