x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Riscuri la filmări: de la braţul fracturat, la namila de urs

0
Autor: Florin Condurateanu 10 Apr 2020 - 07:30
Riscuri la filmări: de la braţul fracturat, la namila de urs


Nu toate scenele din film înseamnă ping-pong de replici, declaraţii suave de dragoste, zbucium în conştiinţa personajului. Pe platourile de filmare pândesc şi riscuri. Mai ales când actorii-vedetă refuză ajutorul cascadorilor şi doresc ca ei să se afle în vâltoarea secvenţelor ieşite din comun. Florin Piersic a avut palpitaţii când, interpretându-l pe Harap Alb, a trebuit să se ia la trântă cu ditamai ursul. Deşi Moş Martin nu era fioros, căci auzea glasul dresorului din spatele camerelor, totuşi l-au scăldat transpiraţiile pe Florin. Sergiu Nicolaescu era vestit pentru viteza cu care scotea un film, dormea pe spongi într-o rulotă şi se trezea în zori. Cum nu se crăpase de ziuă, Nicolaescu n-a văzut bine treapta unei scări, a alunecat şi şi-a fracturat braţul drept, pus de grabă în ghips. Ei, ăsta e buclucul, cum să conducă o şarjă de cavalerie a doua zi, la filmările pentru „Mihai Viteazul”? Descurcăreţ în a improviza soluţii, Sergiu Nicolaescu şi-a legat iataganul cu sârme de ghipsul turnat pe braţ şi scena s-a filmat din prima. „Am avut ceva emoţii, în cazul în care calul se speria de bubuiturile tunurilor şi se împiedica, mă arunca din şa şi eu, cu mâna ruptă şi cu cealaltă ţinând hăţurile, nu aveam cum să amortizez cu un braţ căzătura. Dar cea mai periculoasă scenă a fost aceea în care eu, la volan, trebuia să mă strecor printre două vagoane de tren şi o explozie declanşată prea timpuriu a dus la un suspans maxim!”. Uneori, pericolul în realizarea scenelor de film apărea când nici nu te aşteptai. Se turna „Burebista” şi se declarase o pauză de filmare. Rămas călare, Ion Dichiseanu repeta rolul cu foile scenariului în mână. Ei, să te ţii năzdrăvănie, armăsarul cu Dichiseanu în şa are chef să-i „facă curte” iepei frumoase a regelui dac Burebista, interpretat magistral de George Constantin. Iapa nu e dispusă la efuziuni sentimentale şi aruncă o lovitură de copită spre armăsarul iubăreţ al lui Dichiseanu. Numai că iapa ratează riposta şi copita ei nervoasă îl pocneşte în coloană pe Dichiseanu. „Am avut noroc, doi centimetri mai spre vertebră şi rămâneam paralizat, aşa au afirmat medicii de la spital!”.


Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de