Fiecare barbat e un mister, dar Titi e zilnic alt mister, dupa cum e si femeia cu care-i vazut.
Barbatii se intreaba ce-o fi avand in plus Titi, ca umbla cu atatea femei, desi la oameni ca Titi, care nu se fixeaza, mai potrivit ar fi intrebarea ce-i la ei in minus. La Titi, minusul consta in faptul ca aproape tot ce se petrece intre el si nenumaratele femei care-l ingaduie in preajma lor, intr-un chip mai mult decat intim, e ca de la femeie la femeie. Cu femeile, Titi nu discuta ca orice barbat despre treburile sale masculine, ci despre rujuri, sutiene, rochii, chiloti, pantofi si ciorapi. E atat de intim Titi cu femeile, ca nici nu mai conteaza de ce natura e intimitatea. Femeile se culca, atunci cand o fac si daca o fac, cu Titi nu fiindca ar fi moarte dupa el, ci pentru a i se plange unui confident perfect de ingratitudinea sotilor si a amantilor. Titi nu da sfaturi, dar e ca si cosul de gunoi din memoria computerelor: arunci de toate acolo, iar daca nu te repezi sa duci cosul la lada, gasesti in el la o adica tot ce in momente de graba sau de confuzie a mintii ai vrut sa lepezi. Titi tine minte absolut tot ce i s-au destainuit lui femeile. Si nu arata c-ar tine minte decat daca ii umbla prin memorie aceleasi femei, cautand ce au depozitat sau au aruncat ele acolo. Fiind mereu in apropierea unei femei, e greu de spus in ce consta masculinitatea lui Titi. Nu pare relevant ca e vanos si paros, nici ca fumeaza, naduseste, bea si are o voce virila de bariton vesnic ragusit. Ce conteaza e ca nu zice nimeni "Uite-l pe Titi cu o femeie", ci "Uite o femeie cu Titi". De unde si ideea ca femeile il au pe Titi si nu ca Titi are femei. E ca intr-un harem invers, unde stapanul e stapanitul, bun doar sa le asculte femeilor aventurile cu eunucii si cu paznicii.