x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Barometru de consumator - 2 iulie 2004

Barometru de consumator - 2 iulie 2004

02 Iul 2004   •   00:00

De la lume adunate, inapoi la lume date

Cum stiti, in fiecare vineri, ne si va rasfatam cu lectura celor mai bune exemple de proasta publicitate pe care ni le trimit iscusitii nostri cititori. Cartea oferita ca premiu in aceasta saptamana se numeste "Psihologia consumatorului" (Dan Petre, Dragos Iliescu) si a fost castigata de Lucian Enasoni pentru efortul facut in munca de cercetare. El a simtit foarte corect ca, o data cu numele companiei, incepe si se sfarseste totul in comunicarea unei corporatii.
tania.cohn@jurnalul.ro

Colectie de nume de localuri nelalocul lor

Am colectionat in timp cele mai "inspirate" nume de firme din Banat. Iata ce a iesit. Va rog, puneti-va centurile de siguranta, pentru ca numele chiar exista. In paranteze e scris tipul magazinului: La Nelu Impex (SRL), Paul si fiii (bar), Pestera (bar), PITA (magazin satesc de paine), Spaghetti Incident (restaurant), Buna Ziua (SRL), Transcrenguta (alimente/distributie), Nemoian (SRL), La colt (SRL), Lala (alimentara), La Mitachel Ursache (sifonarie), Terasa Aviatorilor (bar), Talibi Capax (SRL), Ursuletul pofticios (SRL), La uica (bar), Ciobanasul nazdravan (bar), Potop Company (SRL) si desigur, binecunoscutul "ABC", foarte des intalnit, ca un semn al luptei pentru originalitate & unicitate, atat de cautate de fiecare sef de magazin! (Lucian Enasoni)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului