x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun BOOM in caravană

BOOM in caravană

de Eliza Dumitrescu    |    10 Iul 2007   •   00:00

Televiziunea prin satelit Boom işi continuă programul de comunicare cu Extracaravana Boom, o platformă intercativă prin care işi propune consolidarea relaţiei cu publicul din toată ţara. Publicul va fi implicat in programe de divertisment, concursuri, tombole va beneficia de oferte speciale de abonament. Prima zi a lunii octombrie va fi momentul anunţării căştigătorilor tombolei cu premii ce constau in televizoare LCD.

Competiţie pentru pasionaţii de publicitate

"Fii diferit, mergi cu metroul" este mesajul pe care trebuie să-l transmită prin lucrările lor, tinerii care vor participa la concursul de creativitate publicitară iniţiat de Grafitti BBDO, anul acesta in parteneriat cu Pepsi. Participanţii trebuie să elaboreze o campanie integrată de comunicare: scenariu tv, scenariu radio, print, media neconvenţională, internet. Campania are ca scop să influenţeze obiceiurile celor care preferă să petreacă ore prinşi in trafic, in maşinile personale, in loc să circule cu metroul. Concursul "Drum către Golden Drum" se adresează tinerilor sub 26 de ani, pasionaţi de publicitate, dar care nu sunt incă angajaţi intr-o agenţie. Inscrierea lucrărilor se va face in perioada 3-4 iulie iar căştigătorul marelui premiu va avea asigurată participarea la festivlul de publicitate al Noii Europe, Golden Drum, ce va avea loc in Slovenia in perioada 14-19 octombrie.

Publicitate la nivel mondial

Au inceput inscrierile la summitul european al IAA ( International Advertising Association) ce se va desfăşura anul acesta in premieră in Romănia, in perioada 26-28 septembrie. L a reuniunea ce va avea loc la Palatul Parlamentului vor participa nume mari din industria publicitară europeană şI nu numai. Conform Dianei Flutur, directorul summitului, prin numărul de inscrieri din afara Europei, evenimentul va depăşI dimensiunea continentală in care a fost găndit evenimentul. De remarcat că numărul inscrierilor din afara ţării este dublu faţă de inscrierile din ţară. Printre alţii, Wally Olins, inventatorul noţiunii de branding de ţară, şi-a anunţat participarea

×
Subiecte în articol: sufletul comertului