x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Campanie "exportată” - Şi părinţii din Macedonia trebuie educaţi

Campanie "exportată” - Şi părinţii din Macedonia trebuie educaţi

de Eliza Dumitrescu    |    12 Iun 2008   •   00:00

Campania "Nu lăsa copilul educat de televizor” va fi preluată de Consiliul Audiovizualului din Macedonia. După rezolvarea problemelor de birocraţie, televiziunea macedoneană va putea difuza cele trei spoturi a declarat pentru Mediafax Gelu Trandafir, membru al CNa România.



Campania "Nu lăsa copilul educat de televizor” va fi preluată de Consiliul Audiovizualului din Macedonia. După rezolvarea problemelor de birocraţie, televiziunea macedoneană va putea difuza cele trei spoturi a declarat pentru Mediafax Gelu Trandafir, membru al CNa România.

Campania  iniţiată de Consiliul Audiovizualului de la Bucureşti este un proiect coordonat lui Sorin Psatta, directorul de creaţie al agenţiei  Grafitti BBDO. Deşi a stîrnit controverse chiar în rîndul membrilor CNa România care au considerat-o prea violentă,  campania a cîştigat mai multe premii la compeţii de profil : Effie România, Gala Societăţii Civile.  Spoturile arată copii care au reacţii violente, nefireşti în circumstanţe cotidiene, ceea ce este şocant. Un băieţel îşi înjunghie tortul aniversar şi ursuleţul de pluş, o fetiţă dansează lasciv la bara din metrou, un alt băieţel este terorizat de umbrele din apartament după ce urmăreşte la televizor un film violent.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului