x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Effie cu surprize

Effie cu surprize

de Eliza Dumitrescu    |    29 Mai 2009   •   00:00

Premiile Effie România, pentru eficienţă în comunicare, ediţia a şasea, s-au acordat aseară, 28 mai, în cadrul unui eveniment derulat de IAA România (International Advertising Association) şi de UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România).

Premianţii sunt agenţiile: Brands&Bears, Leo Burnett&Target, GMP Advertising, Next Advertising, Papaya Advertising, Scala JWT, Lowe&Partners, CAP, Unilever, Graffiti BBDO, Propaganda, Publicis, Grey România, Odyssey Communication şi Proximity. Interesantă a fost prezenţa agenţiei Papaya Advertising, care, pentru prima dată în competeţia Effie, a reuşit să câştige şase premii, inclusiv trofeul cel mare, Grand Effie.

Campania "A Drop of Style in Your Life", semnată de Papaya pentru brandul Cava D'Oro, a fost premiată cu Gold Effie la categoria Alcoholic Beverages şi în secţiunea specială David vs Goliath. Pe locul al doilea s-a situat agenţia Leo Burnett&Target, câştigătoare a patru trofee, iar pe locul trei s-au situat, la egalitate, cu câte trei trofee, agenţiile Graffiti BBDO şi Nex Advertising.

Dintre campaniile premiate cu aur amintim "Matache Măcelaru" - Next Advertising&CAP, "Adu-ţi salariul la ING" - CAP, "Rocky" - Papaya Advertising, "Bun-simţ şi responsabilitate" - Leo Burnett&Target, "Inspiră prin gestul tău" - Propaganda. Printre campaniile câştigătoare de "argint" se numără: "Dero Zodiac" - Unilever, "Ploaia" - Grey România, "Joaca" - Graffiti BBDO. Câteva dintre campaniile premiate cu bronz sunt: "Evoluţia berii" - GMP Advertising, "Bunătăţi cu lapte" - Publicis, "Şansă la viaţă" - Leo Burnett&Target, "Călătoria" - Odyssey Communication. Agenţia care a organizat evenimentul este Millenium Communication.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului advertising