x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Evolutie - PR-ul, mai seducator intr-o noua formula

0
Autor: Alex Anghel 14 Iul 2006 - 00:00
Evolutie - PR-ul, mai seducator intr-o noua formula


Omnicom isi extinde participarea in Romania prin intermediul agentiei sale de relatii publice, Porter Novelli. Aceasta s-a asociat cu Nicola&Partners, apartinand "The Group", si impreuna lanseaza Agentia de Public Relations, Nicola Porter Novelli. Mai multe despre acest demers intr-un scurt interviu cu Mihaela Nicola - CEO "The Group" si presedinte Nicola Porter Novelli.

Jurnalul National: Cui i-a apartinut initiativa acestei afilieri?
Mihaela Nicola: Agentia Porter Novelli era interesata de mai mult timp sa paseasca pe piata romaneasca. Evaluau mai multe agentii in cautarea unui partener care sa le reprezinte interesele si alaturi de care sa promoveze valorile si spiritul Porter Novelli in Romania. Au identificat in agentia noastra un spirit comun si ne-au propus aceasta afiliere.

Aceasta afiliere se inscrie in trandul vizibil la noi inca de la inceputul anului, al asocierilor agentiilor de PR?
Nu stiu daca, neaparat, exista un trend al asocierilor/afilierilor in pr. Cred ca inregistram o evolutie a acestui domeniu. Si noi, ca profesionisti in pr, am fost totdeauna in mijocul fenomenelor care sa stimuleze progresul industriei. PR-ul este domeniul cel mai profitabil si mai seducator al business-ului de comunicare.

Se poate traduce aceasta asociere prin apartenenta internationala plus cunoastere si experienta locala?
Atata vreme cat managementul este romanesc si cota de actiuni apartine majoritar partii romane, este un business condus antreprenorial, cu valente locale in cel mai bun inteles cu putinta al termenului de "local". Afilierea acestui business local la o retea internationala inseamna standarde superioare de lucru, resurse suplimentare, destepte si mult mai eficiente pentru angajatii agentiei, inseamna know-how si libertatea de a nu reinventa roata, ci de a o folosi pe aceea care "se-nvarteste" deja magistral pe alte piete.

Mai multe instrumente


Ce inseamna aceasta asociere pentru compania The Group, in termeni de business?
Aceasta afiliere nu inseamna pentru "The Group" o avalansa de clienti, nu inseamna o profitabilitate sporita, nu inseamna nici macar business suplimentar doar pentru ca ne-am afiliat. Business-ul il castigi si il cresti prin valoarea ta locala si nu prin clientii "serviti" de retea. Pentru noi, din punct de vedere business inseamna ca vom avea instrumente mai multe si mai sofisticate, mai valoroase, mai eficiente de a ne face treaba pentru clientii pe care ii castigam in acelasi mod cu cel in care i-am castigat si pana acum - strategii inovative si eficiente de comunicare.

Prin ce se diferentiaza Nicola Porter Novelli fata de celelalte agentii de relatii publice?
Nicola Porter Novelli este la inceput de drum. Acum se diferentiaza prin nivelul de cunostinte, prin instrumentele aplicate in strategiile propuse clientilor, prin viziune si prin promisiuni asumate si respectate. Urmeaza ca aceasta diferentiere sa se faca simtita prin rezultatele pe care le vor inregistra campaniile clientilor nostri.

Care sunt valorile noii agentii de relatii publice infiintate?
Valorile companiei Nicola Porter Novelli: oamenii si atitudinea lor fac diferenta!

Care este cifra de afaceri pe care o estimati pentru anul viitor?
Pentru anul viitor ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu un procent echivalent cu cel al cresterii pietei.

Fifty-Fifty


Aveti in portofoliu si clienti internationali? Intentionati sa va imbogatiti portofoliul si cu astfel de clienti?
Avem in portofoliu si branduri internationale si branduri locale. Le iubim in egala masura si vom avea totdeauna grija ca 50% din business sa provina din branduri locale si 50% din branduri internationale. De dragul unui echilibru profesional.

Ce loc vrea sa ocupe anul viitor Nicola Porter Novelli?
Nu avem ambitii de clasament. Ne pozitionam ca profesionisti de relatii publice specializati in media relations si comunicare corporatista. Ne propunem campanii eficiente pentru clienti si reputatie consolidata pentru brandurile lor. Tot restul izbanzilor este o consecinta a acestor realizari.

DESCHIDERE
"Afilierea agentiei noastre la reteaua internationala Porter Novelli inseamna accesul la instrumente sofisticate ale activitatii de Public Relations. Profesionistii agentiei noastre vor avea acces la resurse internationale, vor putea utiliza experienta globala a retelei si vor putea sa ridice in continuare standardele serviciilor in acest domeniu. Pentru clientii nostri si pentru oamenii agentiei acest parteneriat este o realizare importanta", a declarat Mihaela Nicola - CEO "The Group" si presedinte Nicola Porter Novelli.
Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   inseamna,   nicola,   porter,   novelli,   porter novelli,   nicola porter,   the group

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”
Amazon a fost ținta criticilor în această perioadă apropiată de sărbători, clienții afirmând că gigantul „ruinează” ziua cea mare a copiilor, notează Daily Mail. Gigantul a...

O cafenea din Melbourne, asaltată de recenzii negative, după ce numele său a apărut într-un examen

O cafenea din Melbourne, asaltată de recenzii negative, după ce numele său a apărut într-un examen
Proprietara unei cafenele din Melbourne ia în calcul acţionarea în justiţie a instituţiei care gestionează sistemul de educaţie australian, după ce un local fictiv cu un nume asemănător a fost menţionat...

Un bărbat a descoperit că este înșelat cu ajutorul Google Maps Street View

Un bărbat a descoperit că este înșelat cu ajutorul Google Maps Street View
Un bărbat a descoperit că soția sa este infidelă, după ce a intrat pe Google Maps Street View și a descoperit o fotografie cu aceasta și amantul ei.  Google Maps Street View a surprins o imagine cu un...

Infidelitate descoperită prin intermediul Uber

Infidelitate descoperită prin intermediul Uber
O femeie căsătorită din Colombia şi amantul ei au fost prinşi după ce au chemat un Uber pentru a merge la un motel, însă şoferul era chiar soţul femeii, scrie Newsweek. Identificată doar sub numele de...
Serviciul de email marketing furnizat de