x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    27 Oct 2007   •   00:00
Campanie cu desene semnate de copii
"Generaţia Poster" este o iniţiativă a Cartoon Network, prin care canalul incearcă să pună in valoare talentul celor mai tineri desenatori. Prima ediţie tocmai s-a incheiat prin desemnarea şi premierea a două postere căştigătoare şi prin anunţarea celor 18 finalişti. In concurs au fost inscrise 600 de desene. Desenul Cristinei Salar şi cel al Denisei Burlică au devenit panouri publicitare care au fost afişate deja in marile oraşe din ţară.


Campanie a Graffiti BBDO in Cehia
"Consider it yours"Â ("E ca şi al tău") este sloganul campaniei pe care Graffiti BBDO a conceput-o pentru GE Money Cehia. Ideea campaniei este că prin această bancă poţi să obţii banii atăt de repede incăt poţi cumpăra orice obiect iţi doreşti. Printurile infăţişează tineri care folosesc dormitoarele din magazinele de mobilă ori privesc alături de prieteni la televizoarele din magazinele de electrocasnice.


Seminar de referinţă la Internetics

Hartmut Kozok, Managing Partner Tribal DDB -Hamburg (Germania) va susţine in cadrul Internetics, la 31 octombrie, seminarul "Horst Schlammer şi Volkswagen". Tribal DDB este una dintre primele zece agenţii de marketing online din lume. La Cannnes Lions in 2006, agenţia a avut 28 de lucrări finaliste şi a căştigat 4 "Lei de Aur". Internetics, un concept lansat şi coordonat de Millenium Communications, este un festival dedicat creativităţii in zona de online dar şi web-ului ca mediu de business inovativ. La secţiunea de concurs a Internetics au fost inscrise 360 de lucrări semnate de 160 de concurenţi.


Campanii de PR in competiţie

Peter Debreceny, preşedintele Juriului internaţional al Romanian PR Award, anunţă nominalizările pentru principalele categorii ale competiţiei, "Campanii comerciale" şi "Campanii non-comerciale". Din cele 22 de campanii comerciale şi 30 de campanii non-comerciale inscrise la Romanian PR Award, juriul a remarcat 16 campanii comerciale şi 12 non-comerciale. La 6 noiembrie, la Opera Naţională Bucureşti in cadrul Galei PR Award, vor fi inmănate premiile la categoriile "campanii comerciale" şi "campanii non-comerciale", precum şi premiile Junior PR Award. Juriul va acorda distincţia "Comunicatorul Anului" şi premiul "Agenţia Anului".

×
Subiecte în articol: sufletul comertului campanii