x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    22 Dec 2007   •   00:00

Moş de la Ikea, online. Campania derulată de Ogilvy pe canalele radio, presă, outdoor este dublată de o componentă interactivă, pe web. Vasile Alboiu - Digital Creative Coordinator Ogilvy & Mather, a declarat despre conceptul creativ: "Totul a inceput de la intrebarea: «Cum reuşeşte Moş Crăciun să transporte toate cadourile intr-o singură noapte?». Este vorba despre un Moş Crăciun care a renunţat la sanie in favoarea unui sistem de propulsie cu elice şi care imparte cu generozitate pachete plate (pentru că la un calcul uşor a realizat că aşa ii intră mai multe in sac). O bandă de copii răi (o combinaţie de elfi şi soldăţei) iţi vor oferi o bătaie cu bulgări virtuală".

Brandul LG, la nivel global. LG Electronics şi-a incredinţat unor agenţii noi serviciile de dezvoltarea strategiei media, pe cele pentru distribuţia de reţea, serviciile de creaţie la nivel local, precum şi serviciile de marketing digital şi on-line. Agenţiile selectate sunt MindShare şi Y&R Worldwide, din Grupul WPP Communications, şi Publicis Modem, din Grupul Publicis Communications. Agenţia londoneză Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) se va ocupa de dezvoltarea strategică şi creativă a comunicării globale de marketing.

Curenţii de aer in campanii. Un nou proiect de media ambientală, de data aceasta pentru brandul Winterfresh, a fost realizat de Media Direction şi de Graffiti BBDO. Este vorba despre nişte panouri interactive amplasate in staţiile de metrou şi care se folosesc de curentul produs de intrarea trenurilor in staţie pentru a afişa sloganul: "Simţi răcoarea? Prospeţime de gheaţă cu Winterfresh Fusion". Mesajul rămăne activ pe durata staţionării trenului de metrou.

Parteneriat. Din 2008, Luezer’s Archive, cea mai cunoscută arhivă de print publicitar, va da titlul principalelor secţiuni din competiţia AdPrint. Aceste secţiuni sunt cele de Art Direction, Copywriting, Tipografie, Fotografie şi Ilustraţie. Ajuns la ediţia a noua, AdPrint este un festival internaţional dedicat printului şi o competiţie care premiază munca de echipă. AdPrint se va desfăşura la Braşov, in perioada 7-10 februarie. Inscrierile in competiţie se vor incheia la 18 ianuarie.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului