x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    26 Ian 2008   •   00:00
Info

26 ianuarie 2008: Gunn Report a inclus în topul 50 al celor mai premiate agenţii din lume, în 2007, agenţia McCann Erickson România.

MCCANN ERICKSON, ÎN TOP. Gunn Report a inclus în topul 50 al celor mai premiate agenţii din lume, în 2007, agenţia McCann Erickson România. Performanţă datorită căreia România este una dintre cele 23 de ţări pre­zente în acest top. Se datorează cam­paniei de print pentru Maggi (exe­cuţiile “Mount Rushmore”, “Ja­ne”, “Godmother”), care a strâns 5 puncte în cadrul clasamentului celor mai premiate reclame din lume în 2007. The Gunn Report dă în fiecare an topurile celor mai premiate reclame la nivel mondial, dar şi ale clienţilor, agenţiilor, reţelelor, regizorilor şi caselor de producţie care au contribuit la acestea.

 

THE PRACTICE RELO­DED. De la 23 ianuarie, agenţia de relaţii publice The Practice a devenit partenerul exclusiv al Publicis Consultants, reţea internaţională de consultanţă în comunicare corporativă şi strategii de relaţii publice. Publicis Consultants este parte a Publicis Groupe, cel de-al patrulea grup de comunicare din lume. În calitatea sa de partener strategic şi exclusiv al reţelei internaţionale în România, The Practice va reprezenta interesele Publicis Consultants şi va deservi acei clienţi ai reţelei interesaţi să desfăşoare activităţi de relaţii publice în ţara noastră.

 

TELEVIZIUNE LA NEXT. Prima campanie de imagine pentru televiziunea The Money Channel i-a fost încredinţată echipei de la Next Advertising. Licitaţia în urma căreia contul Money Channel a ajuns în portofoliul Next a avut loc în toamna anului trecut. “Criteriile noastre şi motivele pentru care am decis să colaborăm cu Next sunt excelenta înţelegere a brand-ului, solida abordare strategică şi multa creativitate”, a declarat Miruna Trufin, Brand Manager The Money Channel.

 

LOWE&PARTENERS, PE ONLINE. Oferta de servicii a a­gen­ţiei Lowe&Parteners se ex­tin­de prin înfiinţarea e-Lowe, o di­vi­zie care se va ocupa de soluţii di­gita­le de promovare a clienţilor. No­ua divizie va fi coordonată de Cris­tian Pantazi (foto). “Vom fi ino­vativi şi vom împinge lucrurile înainte prin oferirea de soluţii care la noi încă nu se practică tocmai din cauza unei anumite obtuzităţi a pieţei.”

×
Subiecte în articol: sufletul comertului