x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

03 Feb 2007   •   00:00
UMANITAR - Brandurile se implica
5.000 de euro au fost investiti la acest sfarsit de luna in aparatura medicala, la Spitalul "Maria Pazon". Banii provin din vanzarea biletelor la spectacolul "In cautarea lui Mos Craciun" de la 22 si 23 decembrie 2006, initiat de Coca - Cola. L’Oreal tocmai a semnat un parteneriat cu Clinica de Dermatologie Colentina, parteneriat prin care doneaza clinicii o suma de bani pentru achizitionarea unui aparat folosit la terapia foto-dinamica de diagnosticare si tratament al diferitelor tumori maligne sau benigne cutanate. Compania farmaceutica GlaxoSmithKline s-a implicat in evenimentele care au marcat Saptamana Europeana de Preventie a Cancerului de Col Uterin (21-28 ianuarie).

PARTENERIAT - Cont nou la Tempo
Tempo Advertising se va ocupa de comunicarea pentru Sindan, singurul producator roman de medicamente oncologice. Tempo se va ocupa atat de comunicarea corporatista, cat si de comunicarea pe produs, pentru toate brandurile din portofoliul Sindan. Tempo va semna actiunile de tip relatii publice (PR), media, BTL si creatie. Infiintata in 1991, Sindan a fost achizitionata in 2006 de catre compania farmaceutica finlandeza Actavis.

RECONSTRUCTIE - Focus pe arhitectura veche
Manastirea Plumbuita, un reper important al patrimoniului cultural bucurestean, beneficiaza in acest an de implicarea brandului Cosmote in actiunile de restaurare si consevare. Actiunea reprezinta primul demers de responsabilitate sociala a brandului Cosmote in acest an. Ridicata in anul 1564, Manastirea Plumbuita a gazduit prima tiparnita din Bucuresti si detine o biblioteca cu titluri ce au o vechime de 500 de ani.

RELAXAT - Topurile publicitarilor
In seria intalnirilor traditionale initiate de IQADS, miercuri, 31 ianuarie, a avut loc la Music Club o seara dedicata publicitatii. Tema discutiilor au fost topurile si clasamentele in publicitate. Atmosfera a fost degajata, vorbitorii Stefan Liute, Mihai Coliban si Andrei Bortun expunandu-si opiniile si raspunzand relaxat intrebarilor venite din public. Seara a fost si un prilej de a viziona din nou reprize de spoturi de calitate.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului