x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info Sufletul Comerţului 22 septembrie 2007

Info Sufletul Comerţului 22 septembrie 2007

de Eliza Dumitrescu    |    22 Sep 2007   •   00:00

Friends Advertising va comunica pentru Libra Bank, bancă avănd un portofoliu orientat spre oamenii cu profesii liberale.

NIŞĂ IN COMUNICAREA BANCARĂ. Friends Advertising va comunica pentru Libra Bank, bancă avănd un portofoliu orientat spre oamenii cu profesii liberale. Cei din domeniile medical, juridic, farmacie, arhitectură, contabilitate, dar şi domeniul IMM-urilor vor fi cei cărora li se va adresa in special comunicarea celor de la Friends. Agenţia va elabora un concept creativ care se va putea declina pe diferite produse destinate liberilor profesionişti, dar şi pe produse de retail (carduri, credite, depozite şi Internet banking).

BRAND NOU LA TUŞNAD. Florina, un brand de răcoritoare care deţine locul doi in Bulgaria pe această piaţă, intregeşte de curănd portofoliul celor de la APEMIN Tuşnad. Din portofoliul celor de la Tuşnad mai fac parte produsele "Izvorul Zănelor", "Izvorul ascuns" şi Tuşnad. Campania de publicitate va incepe in luna septembrie.

PREMII DE LA RUŞI. Red Apple de anul acesta, sau MIAF (Moscow International Advertising Festival) cum i s-a spus in primii 16 ani de existenţă, este un festival de creaţie publicitară desfăşurat la fiecare inceput de toamnă in Rusia. Anul acesta, Red Apple (13-15 septembrie) a recompensat cu premii căteva lucrări inscrise de agenţiile romăneşti. De la GAV/ Scholtz&Friends a fost premiată o lucrare din campania "Piese originale", concepută de Gav pentru Daimler Chrysler Automotive Ro-mănia. Intitulată "Arici", lucrarea a căştigat la secţiunea "Print and The Outdoor". Starlink s-a intors şi ea cu două premii. Lucrările căştigătoare sunt: "Volume" pentru clientul Altipo Construct şi "The Sink", pentru clientul Greenpeace Romănia.

GOLF IMPLICAT. Cea de-a treia ediţie a Cupei Henkel de Golf, derulată in scopuri umanitare la Pianu de Sus la 15 şi 16 septembrie, şi-a desemnat căştigătorii. Marele căştigător al turneului este Viorel Coman, bine-cunoscutul jucător de golf, care şi-a adjudecat premiul Stroke Play Brut, avănd cel mai bun punctaj brut in cele două zile. Pe categorii, la "Bărbaţi": Categoria I, Premiul I a fost căştigat de Lucian Viziru, Categoria a II-a, locul I - Iulian Străjan, "Ladies": Locul I - Anca Codrin. Pentru fiecare manevră reuşită de jucători ("birdie" şi "eagle"), compania Henkel oferă 100 de kilograme de detergenţi. Anul acesta s-au străns 1,7 tone de detergenţi care vor fi impărţiţi intre Spitalul Municipal Sfănta Sofia şi Căminul pentru persoane vărstnice, ambele din Sebe , judeţul Alba.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului