x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Lupescu: "Nu există favorit in cursa pentru căştigarea dreptului de televizare la meciurile naţionalei"

0
Autor: Jurnalul National 09 Noi 2007 - 00:00
Directorul general al FRF, Ionuţ Lupescu, a declarat, vineri, in cadrul unei conferinţe de presă, că nu există televiziuni favorite pentru căştigarea drepturilor TV a meciurilor echipei naţionale a Romăniei.

"Ceea ce mă interesează este ca pe lăngă echipa naţională să promovăm şi celelalte echipe naţionale. Âşi de aceea e normal ca o televiune cu căt mai multe televiziuni are un avantaj. Dar asta nu inseamnă că a şi căştigat. Sunt două lucruri distincte, două lucruri total diferite şi cred că e foarte important să ştii că un meci al echipei naţionale face audienţă la orice post de televiziune. Dar sunt zeci, sute de emisiuni, de ştiri, care pot să promoveze şi mai bine echipa naţională de seniori şi celelalte echipe naţionale. Vreau să vă asigur incă o dată de corectitudinea in ceea ce priveşte drepturile TV", a.spus Lupescu

Intrebat ce va alege FRF intre o promovare mai bună a tuturor echipelor naţionale şi o ofertă financiară substanţială, Lupescu a răspuns: "Oferta financiară şi promovarea trebuie să fie căt de căt apropiate".

Lupescu susţine că FRF este o instituţie privată care nu este obligată să organizeze vreo licitaţie pentru vănzarea drepturilor de televizare a partidelor echipei naţionale.

"Federaţia este o instituţie privată, noi nu suntem obligaţi să facem nicio licitaţie. Noi am incercat să facem acest lucru căt se poate de transparent. Noi am făcut această cerere de ofertă, nu licitaţie, datorită pieţei care s-a dezvoltat in Romănia. Dacă am fi vrut să dăm cuiva, puteam s-o facem de mult. Puteam să chemăm pe oricine la noi la federaţie, să semnăm şi cu asta basta. Dar, dimpotrivă, am fost căt se poate de deschişi. Mă interesează ca din această concurenţă care este pe piaţă, noi să obţinem ce e mai bun pentru echipele naţionale. Sigur că echipa naţională de seniori este principală, dar noi vrem ca lăngă ea să iasă in relief şi futsalul şi echipa de tineret şi fotbalul feminin", a precizat Lupescu.

Directorul general al FRF s-a arătat deranjat de faptul că revista pe care o deţine in proprietate, Sport Magazin, a fost implicată eronat in acordarea drepturilor TV ale partidelor primei reprezentative.

"S-a spus cum că revista Sport Magazin, deci afacerea mea personală, este implicată. Că aş fi văndut-o nu ştiu cărui trust. Sunt numai tămpenii. Spun incă o dată, nu imi vănd revista. Nu am de ce să vănd o afacere care merge foarte bine. Noi am incerca să facem acest gen de oferte pentru că este foarte importantă şi promovarea echipelor naţionale. Principiul care stă la baza acordării drepturilor TV este cel finaciar, dar nu voi folosi echipa naţională de seniori pentru creşterea audienţei unui post TV. Ci voi face ca audienţa unui post TV să-mi crească mie valorile echipelor naţionale", a afirmat oficialul federaţiei.

Conform spuselor lui Ionuţ Lupescu, FRF incearcă să respecte normele aplicate in Europa, in ceea ce priveşte acordarea drepturilor TV: "Âşi anume să facem pachete, să nu vindem pe mai mult de 2-3 ani, iar acoperirea naţională a posturilor să aibă minim 70 la sută, dacă nu mă inşel. Âşi, bineinţeles, ca meciurile echipei naţionale să fie difuzate cu acces liber. Să nu difuzeze in pay-per-view, e logic. Niciodată, căt timp voi fi aici, nu voi da meciurile naţionalei decăt in acces liber, să fie pentru toată lumea".

Directorul general al FRF spune că scopul federaţiei este de a avea in 2010 toate drepturile TV asupra meciurilor echipei naţionale, atăt pe cele acordate pe teritoriul Romăniei, căt şi in străinătate.

"Cănd am venit eu la federaţie aici nu existau drepturile. Toate contactele erau făcut dinainte şi pe termene foarte lungi. Anul acesta se termină drepturile pentru echipa naţională. Iar in 2009 se termină drepturile internaţionale asupra meciurilor jucate pe teritoriul Romăniei, dar văndute in afară. Âşi ideea este de a avea la 1 ianuarie 2010 toate aceste drepturi in măna noastră, şi naţionale şi internaţionale. Ca şi la cluburi, şi la noi banii cei mai muţi vin de la televiziuni. Âşi atunci am incercat in ultima perioadă care este valoarea reală a preţurilor pe care le plătesc televiziunile echipelor naţionale in Europa. Âşi după doi ani am reuşit să aflu care sunt sumele şi am ajuns la concluzia că e mai bine ca drepturile să le avem noi şi să nu le mai vindem niciunei agenţii", a spus directorul general al FRF.

Ionuţ Lupescu a menţionat că agenţia Sport Evolution Group nu face altceva decăt să străngă şi să prezinte FRF ofertele primite de la televiziuni.

"Acum doi ani am fost aici cu domnul Cristian Iancu şi v-am prezentat agenţia. Ceea ce face această agenţie pentru noi este de a valorifica piaţa, de a face această cerere de ofertă. Va monitoriza toate ofertele şi le va prezinta federaţiei, iar apoi federaţia va decide. In ultimii doi, pe partea de sponsorship, in care s-a făcut foarte mult, agenţia a fost plătită numai pentru ceea ce a făcut. Am văzut că un băiat deştept de la un canal de sport - il consider un băiat deştept pentru că altfel n-ar fi putut să facă ceea ce a făcut cu Liga şi cu off-shore-ul din Cipru - vorbea despre lucrurile acestea", a mai afirmat Lupescu.

Intrebat dacă de acordarea drepturilor TV se va ocupa doar Cristian Iancu, Lupescu a răspuns: "Nu, nu. Avem in 2010 mai multe posibilităţi. Le putem da in continuare unei agenţii străine să le valorifice, putem să le vindem noi meci cu meci sau putem să le oferim unei televiziuni din Romănia, adică să le dăm nu numai meciurile de pe teritoriul Romăniei ci şi de pe alte teritorii, de unde vin iar bani foarte mulţi. Deci sunt trei variante şi atunci prefer ca in 2010 să am toate drepturile la mine in ogradă".

Directorul general nu a dorit să spună cine se află in spatele atacurilor din presă din ultimele zile, dar a adăugat că le-a comunicat tuturor celor care au venit cu oferte acest lucru.

"Am ţinut să clarific lucrurile acestea pentru că nu e normal. De ce atunci cănd UEFA vine şi prezintă caietul de sarcini nu spune nimeni nimic, iar cănd facem noi acelaşi lucru ca UEFA există cineva care să critice. Am discutat personal cu domnul Sărbu, cu domnul Sassu, cu doamna Voiculescu, cu domnul Văntu, cu cei de la Kanal D şi le-am spus tuturor că ştiu cine stă in spatele acestor atacuri mizerabile care au fost in această săptămănă. Dar nu contează cine stă in spatele acestor atacuri", a precizat Lupescu.

In data de 29 octombrie, FRF a anunţat pe site-ul său oficial că drepturile TV pentru transmiterea meciurilor echipei naţionale vor fi cedate prin procedură de achiziţie. "Incepănd de astăzi, staţiile TV interesate pot intra in posesia cererii de ofertă, avănd ca obiect achiziţionarea pachetelor ce conţin drepturi de transmisie a meciurilor de fotbal disputate de echipele naţionale ale Romăniei prin intermediul televiziunilor. Termenul-limită de depunere a ofertelor este 15 noiembrie, ora 14.00", se preciza pe site-ul federaţiei. Conducerea FRF susţine că şi-a propus cedarea drepturilor TV printr-o procedură transparentă. Procesul de organizare a procedurii de achiziţie va fi administrat, din partea Federaţiei Romăne de Fotbal, de Sport Evolution Group, agentul exclusiv pentru activităţile de marketing ale FRF.
  • Mediafax
Citeşte mai multe despre:   magazin,   naţionale,   cat,   drepturile,   lupescu,   drepturilor

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”
Amazon a fost ținta criticilor în această perioadă apropiată de sărbători, clienții afirmând că gigantul „ruinează” ziua cea mare a copiilor, notează Daily Mail. Gigantul a...

O cafenea din Melbourne, asaltată de recenzii negative, după ce numele său a apărut într-un examen

O cafenea din Melbourne, asaltată de recenzii negative, după ce numele său a apărut într-un examen
Proprietara unei cafenele din Melbourne ia în calcul acţionarea în justiţie a instituţiei care gestionează sistemul de educaţie australian, după ce un local fictiv cu un nume asemănător a fost menţionat...

Un bărbat a descoperit că este înșelat cu ajutorul Google Maps Street View

Un bărbat a descoperit că este înșelat cu ajutorul Google Maps Street View
Un bărbat a descoperit că soția sa este infidelă, după ce a intrat pe Google Maps Street View și a descoperit o fotografie cu aceasta și amantul ei.  Google Maps Street View a surprins o imagine cu un...

Infidelitate descoperită prin intermediul Uber

Infidelitate descoperită prin intermediul Uber
O femeie căsătorită din Colombia şi amantul ei au fost prinşi după ce au chemat un Uber pentru a merge la un motel, însă şoferul era chiar soţul femeii, scrie Newsweek. Identificată doar sub numele de...
Serviciul de email marketing furnizat de