x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Barometru de consumator - 23 iulie 2004

Cum stiti, cei mai aprigi cititori ai nostri pot trimite la tania.cohn@jurnalul.ro, mesaje care articuleaza publicitatea pacatoasa. Cele mai argumentate raspunsuri - mostre ale inteligentei, talentului si...

Prin PR, Bancile comunica impecabil

Cand HVB lansa acum cativa ani o campanie imprevizibila pentru o banca, nimeni nu banuia ca doar cativa ani mai tarziu toate bancile vor da apretul pe o comunicare calda, deschisa, prietenoasa si creativa. TANIA...

Provocarea mecanica

Mai greu decat sa pui mana pe public nu e decat un lucru: sa scapi de el. LUCIAN MANDRUTA De un anume fel de public, cu care un brand nu mai are nici un chef sa se asocieze. Caruia nu mai are chef sa-i vanda. Si...

Practica publicitara, codificata de RAC

Geoffrey Draughn, expert in legislatia referitoare la industria publicitatii, a fost invitat in Romania de RAC pentru a se implica in discutarea amendamentelor Codului de Practica in Publicitate. Prezenta...

Taaaarr, Taaaarr!!!!!!

Ce inseamna sa ai, cu adevarat, putere? - a fost intrebat acum cativa ani un discret, respectat si invidiat om de media de la noi. "Sa n-o folosesti" a fost raspunsul. "Sa stii ca poti oricand sa pui mana pe te...

Barometru de consumator - 16 iulie 2004

Cartea oferita ca premiu in aceasta saptamana de catre Editura Tritonic se numeste "Istoria presei romane" si e o bine documentata antologie apartinand profesorului Marian Petcu. Volumul a fost castigat de Fares...

Piata media, fotografie recenta

A opta editie a Media Fact Book, un concept al Initiative si unicul ghid care fotografiaza evolutia pietei de media de la noi a fost dat publicitatii. El aduce noutati nu doar la capitolul informatie, dar vine si cu...

Stil in comunicare - stil de viata

CLAUDIA CURICI Dupa ce aparatele de aer conditionat ne comunica in continuare ca suntem pasibili de o raceala zdravana sau chiar sa fim "trasi de curent" la propriu, … …dupa ce...

O noua tendinta: marketing emotional

FEDMA, Federatia Europeana a Marketingului Direct si Interactiv lanseaza o fundatie educationala a carei misiune e ridicarea standardelor in domeniul marketingului direct si interactiv in Europa. CLAUDIA...

Vestul: unde ati fost pana acum?

Editorialist, om de agentie, lector in publicitate la nici 30 de ani, Nastja Mulej e una dintre influentele figuri ale comunitatii estice de comunicare. Despre stereotipuri, sansele si pacatele publicitarilor din Ba...

Idei... Unde e asta In buget?

In viata fiecarei agentii pornite de jos sunt doua faze: 1. mica si rea si 2. mare si grasa. LUCIAN MANDRUTA Prima faza e cea a talentului obraznic pus pe taraba daca nu de-a dreptul aruncat in fata, cu creatii care-...

Copy - Paste

TEODORA MIGDALOVICI Ne place sau nu, e un fapt: spiritul romanesc e tributar modelului. Spre pilda, chipul contemporan al limbii nationale de birou e o ciripeala cu triluri anglo-saxone. Pentru unii - limbaj...

Barometru de consumator - 9 iulie 2004

Castigatorul acestei saptamani, al carui premiu va fi o carte despre psihologia publicitatii, publicata in 1935 si reeditata recent la Editura Tritonic, ne-a scris sub pseudonimul Titu Sardonicus. Nu e de mirare,...

Eticheta de produs in atentia CNA

Bauturile spirtoase, teleshopping-ul - aceasta forma vetusta de comunicare - dar si publicitatea la liniile de telefonie erotica, publicitatea la alimente, bauturi racoritoare si medicamente si-au gasit nasul...

Perceptia confirma sau nu realitatea?

AD Market, o cartografie a perceptiilor clientilor despre competenta agentiilor de publicitate, va fi curand pentru ochii publici la www.raaa.ro. Desi vizeaza agentiile, cercetarea vorbeste implicit despre gradul de in...
Serviciul de email marketing furnizat de