x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Surpriza - Nici o participare romaneasca la Cannes 2004

Nici una dintre cele cinci agentii romanesti care au inscris lucrari la Festivalul de Publicitate de la Cannes (20-27 iunie) nu a optat pentru participare. In schimb, printre delegati, conform documentelor...

Stilul retro face cariera in media

SUFLETUL COMERTULUI Cand valorile si simbolurile prezentului nu mai sunt suficiente pentru a da consistenta unei idei, nu ne ramane decat sa ne intoarcem in timp si sa cautam. Functioneaza. Chiar si in...

Bunica vinde marfa

Cele mai frumoase povesti incep cu "pe vremea cand..." si se sfarsesc cu "au trait fericiti pana la adanci batraneti". LUCIAN MANDRUTA Corectie: "au vandut fericiti pana la terminarea stocului" suna cu mult mai...

Esarfa sau lipitoare?

SUFLETUL COMERTULUI Cu modelul transformarii lui Dialog in Orange sub ochi, cand, peste noapte, Romania a devenit portocalie, e greu de acceptat pentru multi ca rezultatul unui rebranding – in cazul nostru T...

Barometru de consumator

La miiiic concurs, miiiic, maaaare castigator, maaaare! Va reamintim, stimati cititori, ca in linia lui Jaques S...gu...la, care spunea ca fiecare consumator e un publicitar, noi credem ca privitorii reclamelor sunt...

Palaria Mariei

Ne-am obisnuit sa hahaim cu subintelesul lui “las’ ca stim noi“ de cate ori Maria isi schimba palaria. TEODORA MIGDALOVICI In spatele noului accesoriu care, de ce sa nu recunoastem,...

Trabant 601k, Wartburg 312, Renault 16

Campania Sprite, intitulata "Fiare pentru fiara din tine!", a venit pentru publicul rebel cu premii trasnite. ALEX ANGHEL Participantul norocos poate castiga una dintre cele 10 masini pe care unii le-ar...

Viata de zi cu zi in atentia corporatiilor

SUFLETUL COMERTULUI In goana dupa castig sau putere, companiile si personalitatile s-au prins ca cea mai simpla si profitabila cale de a ajunge la inima oamenilor si deci a consumatorilor este de a actiona in...

Steaua fara nume? N-am auzit!

RAV si BitDefender? Pentru cine n-a deschis niciodata un calculator, o explicatie: sunt cele doua staruri romanesti in materie de soft antivirus. LUCIAN MANDRUTA Unul dintre ele (RAV) a fost vandut anul...

Orientati catre publicitate

Dupa noua ani, "Noaptea devoratorilor de publicitate" si-a mutat locatia din Sala Palatului in Sala Polivalenta si asta datorita faptului ca publicitatea de calitate suscita un interes deosebit de mare in randul...

Joe, nu te mai poti opri

SUFLETUL COMERTULUI In 1994, singurul produs accesibil, consumat curent ca si gustare dulce era batrana Eugenia. Cine ar fi avut inspiratia sa creeze un produs care sa se pozitioneze pe aceasta nisa, ar fi...

Maestri ai publicitatii evadati in arta

SUFLETUL COMERTULUI In vreme ce apar tot mai multe scoli care anual livreaza pe banda aspiranti pentru industria de comunicare, oamenii speciali din publicitate evadeaza alternativ sau definitiv in domenii din...

Strategic 2004: Unirea bate Coca-Cola

Orchestratorii Strategic 2004 - forum pe teme de marketing si publicitate ce a avut loc la 8 iunie - au primit nota buna la organizare, dar mai au de invatat la capitolul prioritati. Si ca diversitatea nu e...

Surprinzator - Baieti uzi prin magazine

Apropierea de consumator asa cum o demonstreaza promotiile tot mai dese intalnite la noi este alternativa pe care companiile mari au vazut-o la publicitatea traditionala. Cu un buget mult mai mic, firmele mari...

Cand televiziunile se schimba la fata

SUFLETUL COMERTULUI Rezultatul procesului de redefinire a identitatii televiziunii nationale si canalelor inrudite, demarat in urma cu mai bine de un an de SRTV si consultantul sau, Brandient, va deveni public sap...
Serviciul de email marketing furnizat de