x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Povestea porcului

0
Autor: Alex Anghel 16 Sep 2005 - 00:00
Povestea porcului


A fost odata ca niciodata, ca daca n-ar fi, nu s-ar povesti. A fost odata un porc, un concept, o agentie de publicitate si MTV. Dupa cateva zile de filmari, povestea a luat forma finala a unui spot de 30 de secunde.

Noua campanie de imagine realizata de McCann Erickson pentru MTV este dovada unei lungi si fructuoase colaborari intre cei doi. Aceasta campanie cuprinde spotul "Porcul", de 30 de secunde, si o executie pentru print si reprezinta o continuare a unui proces de asimilare a modului de a fi al MTV in "cultura" romaneasca. Dupa numeroase premii castigate pe plan intern si international de McCann pentru MTV, in stilul deja caracteristic, agentia ne spune povestea porcului care a murit de batranete.

POVESTEA. Or mai fi fost de-a lungul timpului oameni in popor carora li s-a facut mila de porcul din ograda si l-au lasat sa traiasca pana la adanci batraneti, insa porcul din povestea aceasta a avut un tratament special. A mancat cea mai buna mancare, a ascultat muzica de cea mai buna calitate si a stat in compania unor fiinte atragatoare. Totul incepe cand acesta este desprins din sanul familiei de catre noul sau stapan. Desi mic, acesta constientizeaza pericolul ce avea sa-l astepte (taierea porcului), asa ca se resemneaza foarte repede. Numai ca lucrurile nu aveau sa stea asa de rau cum credea el. Stapanul sau, influentat de modul de viata al unei celebritati din lumea rapp-ului, 50 Cent, se hotaraste sa lase la o parte mancarea grasa si sa se apuce de exercitii, pentru a avea un fizic de invidiat. Astfel ca viata porcului nu a mai fost pusa de atunci in pericol, ba, din contra, ea a devenit din ce in ce mai frumoasa. El s-a mutat treptat din curte in casa, fetele venite la petrecerile stapanului sau i-au acordat un tratament special, l-au spalat si l-au ingrijit ca pe un animal de casa, fiindca, o data cu dieta, stapanul porcului si-a schimbat si comportamentul.

SPOT. Povestea porcului in varianta MTV

MODA 50 CENT. Pe zidurile casei acesta a simtit nevoia sa scrie cu graffiti mesaje din zona curentului muzical care i-a schimbat viata. Asa ca, pe langa piscina improvizata din curte, pe zidurile exterioare ale casei se poate vedea inscriptionat mare cu rosu: Legalize Pac. Garderoba stapanului a suferit, de asemenea, modificari importante: sapca aplicata peste batic, lanturile prinse de gat, banderolele de pe maini si lenjeria intima Catalin Botezatu il transforma pe stapanul porcului in "stapanul rapp-ului din Carpati", cel putin in atitudine.

Si, ca in orice poveste, oricat de frumoasa ar fi, nu poate sa nu intervina si drama, suferinta. Porcul moare la final. Este ingropat crestineste si plans de stapan si de prietenele sale, insa mesajul de final vine sa ne stearga lacrimile si sa ne faca sa reflectam la viata tumultuoasa traita de porc: "Pentru o viata minunata, mii de multumiri MTV".

SCENARIUL. Ironia, culoarea locala, incercarea de preluare a modei vedetelor de pe MTV, castingul de nota 10, productia de buna calitate, conceptul creativ original, iesit din comun, vin sa comunice in acelasi stil in care a facut-o MTV pana acum. Chiar daca abordarea este una atipica, are meritul de a aduce o continuitate si o coerenta in directia in care MTV si-a comunicat valorile marcii pana acum.

In ciuda faptului ca actiunea prezinta evolutia unui tanar influentat de modul de viata al vedetelor din lumea muzicii occidentale, personajul principal nu este asa cum suntem lasati sa credem - stapanul porcului, ci insusi porcul. El este si povestitorul, si personajul care da culoare vietii stapanului sau. Sa nu uitam ca viata acestuia a luat o cu totul alta turnura o data ce a cumparat animalul din targ. Suferinta provocata de moartea porcului este un alt semn al importantei acestuia in viata tanarului. MTV schimba comportamente, modeleaza tineri, ofera modele, e plin de umor, imprevizibil si in primul rand comunica proaspat.

CULOARE
"Toata povestea este facuta din perspectiva porcului. Am facut o poveste in jurul unui personaj cu un destin tragic la noi. Am vrut sa cautam un mesaj cu adevarat reprezentativ pentru spatiul romanesc" - Constantin Milu, copywriter McCann

CONTINUITATE
"Noua campanie MTV continua linia celei de anul trecut, intitulata «Made in Romania». Comunicam caracteristicile locale ale brandului, insa nu ne oprim la transpunerea identitatii locale - aspect ce a fost cuprins in campania de anul trecut - , ci mergem mai departe, evidentiind atuurile celui mai puternic brand media pe plan international care se adreseaza tinerilor. MTV nu este doar un mediu prin care tinerii pot viziona ultimele hituri locale si internationale, ci este un factor de modelare a gusturilor acestora, cu influente majore asupra stilului lor de viata", a declarat Adrian Anghel, presedinte al trustului media MTV Romania. "Nici un porc nu a avut de suferit pe parcursul acestor filmari. Cele trei ramatoare folosite pentru rolul principal si restul de patru «figuranti» sunt bine-mersi", a declarat Adrian Botan McCann, Creative Services Director.

PARTENERI
"O campanie semnata de McCann pentru MTV inseamna in primul rand alaturarea a doua branduri internationale puternice, cu rezultate pe masura: Campania precedenta semnata de McCann pentru MTV Romania a luat premii atat local, cat si la festivaluri internationale. Asta inseamna ca impreuna avem ceva de spus, mai mult, ca impreuna facem imagine buna Romaniei", a concis Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson Romania.
Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   viata,   mccann,   povestea,   porcului

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”
Amazon a fost ținta criticilor în această perioadă apropiată de sărbători, clienții afirmând că gigantul „ruinează” ziua cea mare a copiilor, notează Daily Mail. Gigantul a...
Serviciul de email marketing furnizat de