x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Repere în PR cu Al şi Laura Ries

0
Autor: Eliza Dumitrescu 01 Noi 2008 - 00:00

Ţineţi minte ultima dată când aţi xeroxat ceva? Sau aţi fotocopiat? Atunci când strănutaţi vă oferă cineva un Kleenex sau un şerveţel? Purtaţi adidaşi sau Adidaşi?

Strategi de marketing, Al şi Laura Ries vor putea fi ascultaţi la Bucureşti la 5 noiembrie

În mai puţin de o săptămână, Al Ries şi Laura Ries vor susţine o sesiune de prezentări la Bucureşti, în cadrul unui eveniment organizat de Antena 1 şi Financiarul. La 5 noiembrie, pentru a doua oară în România, cei doi inovatori în marketing, tată şi fiică, vor putea fi ascultaţi la Rin Grand Hotel.

Al Ries este arhitectul din spatele uneltei revoluţionare de marketing cunoscută ca poziţionare: conceptul de înlocuire a unui produs şi a funcţiei lui cu un nume de brand.

TATĂL
Înainte de a-şi fonda propria agenţie în New York, Ries a lucrat în Departamentul de publicitate de la General Electric. În 1972 a colaborat la scrierea unor serii de articole despre “poziţionare” pentru revista Advertising Age. Opt ani mai târziu, Ries, împreună cu Jack Trout, a scris prima sa carte, “Poziţionarea: lupta pentru un loc în mintea ta”, care a devenit un reper în marketing şi una dintre cele mai bine vândute cărţi de publicitate a tuturor timpurilor. Ries a scris numeroase cărţi de succes, inclusiv “Cele 22 de legi imuabile ale marketingului”, o carte ce scoate în evidenţă principalele motive pentru care programele de marketing au succes sau eşuează.

Cartea lui, “Concentrează-te: Viitorul companiei tale depinde de asta”, ilustrează conceptul de îngustare de brand şi a fost numit “canon de management” de către revista Red Herring. În prezent, Ries scrie lunar secţiunea de marketing pentru “AdAge.com”. Al a fondat “Ries & Ries” în 1994 împreună cu fiica lui, Laura. Cei doi lucrează împreună, scriu cărţi şi acordă seminarii peste tot în lume.

Printre cărţile lor se află “Căderea advertisingului şi ascensiunea PR-ului”, “Originea brandurilor” şi “Cele 11 legi imuabile ale internet marketingului”, care stabilesc regulile de transformare ale oricărui produs sau serviciu într-un brand de nivel mondial şi definesc legile pentru cea mai mare provocare a noului mileniu: cum să construieşti un brand de internet. 

Ultima lor carte, “Originea brandurilor”, explorează “divergenţa” drept cea mai bună metodă de a crea un nou brand. Conceptul este analog celui al creării unei noi specii, aşa cum acesta a fost prezentat prima dată de Charles Darwin în cartea sa clasică despre acest subiect.

FIICA
Laura Ries şi-a început cariera la TBWA Advertising în New York ca asistent account executive pentru mărcile Woolite şi Evian. Unul dintre principalele aspecte care ţin de filozofia sa de branding este cel referitor la acurateţea demersului de branding, pentru că “o dată ce un brand este bine imprimat în mintea consumatorului, devine dificil, dacă nu imposibil, să îi schimbi înţelesul”. 

Laura Ries a studiat şi definit regulile pentru cea mai mare provocare a mileniului: ce să facem cu internetul şi cum să construim un brand pentru internet. Cercetările ei şi construcţia conceptului demonstrează, de asemenea, lipsa credibilităţii publicităţii şi de ce PR-ul este cea mai bună sursă de integritate profesională în crearea unor branduri puternice pe piaţa din ziua de azi. În 2002, “Business 2.0” a numit-o pe Laura Ries “guru al managementului” şi a emis “trading cards” cu fotografia ei şi statistici despre afaceri. A fost prezentă pe Fox News Channel, CNBC, ABC World News Tonight şi are apariţii regulate la CNN ca expert în branding.

Seminariile de la Bucureşti sunt reunite sub numele: “Marketing in a brand-crazed world”. Ideea-cheie a comunicării Rise este că nu banii, ci ideile sunt cele care fac succesul brandurilor. Evenimentul cuprinde patru sesiuni: “Oportunităţi nelimitate în construcţia brandurilor”, “Strategii de creştere a brandurilor existente”, “Noi tehnici în aplicarea strategiilor de brand”, “Capcane în construcţia brandurilor”.

Citeşte mai multe despre:   marketing,   sufletul comertului,   laura,   brand,   ries,   laura ries

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”

Amazon, acuzat că a „ruinat Crăciunul”
Amazon a fost ținta criticilor în această perioadă apropiată de sărbători, clienții afirmând că gigantul „ruinează” ziua cea mare a copiilor, notează Daily Mail. Gigantul a...
Serviciul de email marketing furnizat de