x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Stil in comunicare - stil de viata

Stil in comunicare - stil de viata

14 Iul 2004   •   00:00

CLAUDIA CURICI

Dupa ce aparatele de aer conditionat ne comunica in continuare ca suntem pasibili de o raceala zdravana sau chiar sa fim "trasi de curent" la propriu, … …dupa ce diverse marci de centrale termice se comunica fara pic de imaginatie (sau chiar una morbida - spotul Westen, culmea, marca a aceluiasi client), in sfarsit, cineva a inteles ca asteptarile publicului fata de aceste produse se reduc la un concept foarte simplu: confort.

RAFINAMENT. Adaugand relaxare, calitate, caldura, a luat nastere o campanie de comunicare iesita din norme, "La ceai cu Baxi", creata si promovata de Free Communication. Asocierea fericita dintre confortul caminului si bautul ceaiului este comunicata inspirat printr-o invitatie in forma unui plic de ceai si este continuata si la nivel de eveniment, in ideea redescoperirii linistii si intimitatii, adica a unui nou stil de viata. Locul clasicei conferinte de presa este luat de o manifestare care transmite informatia in primul rand la nivel emotional, comunicand posibilele beneficii ale utilizarii produsului prin savurarea unor arome de ceai din diferite zone ale globului, in acorduri de jazz.

"Nu dorim numai sa comunicam beneficiile produselor noastre. Dorim sa spunem o poveste despre cum poti sa te bucuri de viata, despre cum sa te relaxezi, sa traiesti fara griji si fara probleme. "Lifestyle. By Baxi" inseamna confort absolut", a declarat Bogdan Lebu, Brand Manager al marcii Baxi.

DIFERENTA DE STIL. Cele doua marci ale clientului, Baxi si Westen, sunt comunicate, prin concepte Cubb Communication, cu spoturi tv mai putin inspirate. Totusi, spre deosebire de papusa umanizata care ne trezeste fara sa vrem amintirea celebrei si sadicei Chukie, spotul la Baxi, pe cat de promitator incepe, pe atat de dezamagitor se termina. Imaginea din final a centralei ne demonstreaza ca inca este subestimata puterea sugestiei si a misterului.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului