CLAUDIA CURICI
Dupa ce aparatele de aer conditionat ne comunica in continuare ca suntem pasibili de o raceala zdravana sau chiar sa fim "trasi de curent" la propriu,
â¦
â¦dupa ce diverse marci de centrale termice se comunica fara pic de imaginatie (sau chiar una morbida - spotul Westen, culmea, marca a aceluiasi client), in sfarsit, cineva a inteles ca asteptarile publicului fata de aceste produse se reduc la un concept foarte simplu: confort.
"Nu dorim numai sa comunicam beneficiile produselor noastre. Dorim sa spunem o poveste despre cum poti sa te bucuri de viata, despre cum sa te relaxezi, sa traiesti fara griji si fara probleme. "Lifestyle. By Baxi" inseamna confort absolut", a declarat Bogdan Lebu, Brand Manager al marcii Baxi.
DIFERENTA DE STIL. Cele doua marci ale clientului, Baxi si Westen, sunt comunicate, prin concepte Cubb Communication, cu spoturi tv mai putin inspirate. Totusi, spre deosebire de papusa umanizata care ne trezeste fara sa vrem amintirea celebrei si sadicei Chukie, spotul la Baxi, pe cat de promitator incepe, pe atat de dezamagitor se termina. Imaginea din final a centralei ne demonstreaza ca inca este subestimata puterea sugestiei si a misterului.