x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun SUFLETUL COMERTULUI/INFO - 25 august 2004

SUFLETUL COMERTULUI/INFO - 25 august 2004

25 Aug 2004   •   00:00

Publicitate - Coronite de pe la festivaluri

McCann-Erickson Romania a castigat doua premii la New York Festivals, la Festivalul pentru Publicitate TV, Cinema si Radio. McCann Creative Services a smuls medalia de argint la categoria "Campanie sociala si civica de educare", pentru realizarea campaniei impotriva discriminarii etnice, intitulata "Comunitatea Rroma: Acordeonul/Inima" si medalia de bronz pentru spotul "Disparitia", realizat pentru Asociatia Romana Anti-Sida. Bronzul a fost impartit cu Leo Burnett SUA, care a castigat cu spotul "Sub foc". "Conceptul de creatie urmareste sa sensibilizeze publicul si sa convinga ca numai prin educatie copiii rromi vor avea o viata normala in societatea romaneasca", a afirmat Alina Niculescu-Manea.

Print/Newspaper - Benihana finalista

"Benihana" - realizata pentru clientul Howard Johnson - a fost singura lucrare romaneasca desemnata finalista de membrii juriului la categoria Print/Newspaper. Tempo Advertising a fost desemnata finalista la cea de-a 12-a editie a Festivalului international de publicitate Cresta Awards. Lucrarea "Benihana" a fost inscrisa la categoria print, unde mai sunt nominalizate alte 94 de lucrari. Cele 209 creatii care au intrat in faza finala reprezinta mai putin de 4% din totalul celor inscrise de agentii de publicitate din 50 de tari.

Calendar - Volumul 13

DDB Bucuresti este finalista a Festival Annual of Advertising de la New York, cu lucrarea "AlphaBank calendar 2032" care va fi publicata in volumul 13 al festivalului. "A ajunge in finala dintre 850 de companii din 62 de tari este un adevarat motiv de sarbatoare. Pe langa o echipa de campioni, ma bucur sa avem si clienti care ne stimuleaza", declara Adina Sorescu, Managing Director.

Outdoor - Graffiti de argint

Lucrarea "Positive" a cucerit si America, la New York Festivals 2004. Graffiti BBDO a obtinut Silver World Medal la New York Festivals 2004 - Design, Print & Outdoor Advertising Festival, cu lucrarea "Positive" - client: URBB, brand: Guinness. Lucrarea "Positive" a fost realizata de echipa de creatie formata din Adrian Preda - Creative Director, Cosmin Ezaru - Art Director & Copywriter, Diana Pojoga - Account Manager, a obtinut pana in acest moment distinctii renumite din industria de publicitate europeana - Epica 2003, Golden Drumstick la Portoroz 2003 - si din cea romaneasca - Ad’Or 2004 (cel mai bun print la categoria bauturi alcoolice, cel mai bun outdoor, nominalizare la categoria "Cel mai bun print al anului").
×
Subiecte în articol: sufletul comertului