x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Sufletul comertului - La un targ, la o cafea

Sufletul comertului - La un targ, la o cafea

de Eliza Dumitrescu    |    01 Apr 2006   •   00:00
Sufletul comertului - La un targ, la o cafea

Dansuri africane, face painting, tango, dansuri latino-americane, concerte, concursuri de creativitate culinara vor anima atmosfera de la cel de-al doilea targ de cafea si ciocolata organizat si desfasurat la World Trade Plaza in perioada 30 martie - 2 aprilie.

Proiectul Coffee Cho Fest, nu este nu numai un prilej pentru firmele participante de a-si expune produsele intr-un mediu neconventional, ci si o adevarata sarbatoare destinata iubitorilor de cafea si ciocolata. In toate formele si sub toate aspectele. Pentru ca anul acesta, vor fi invitate la Festival si produsele cosmetice si produsele de aromaterapie care au printre ingrediente sau arome cafeaua.

Carmen Popa, coordonator de evenimente la World Trade Center ne-a vorbit despre acest concept :

JN : Cum a aparut conceptul Festivalului Coffee Cho Fest ?
Carmen Popa : Simplu ! Cine nu iubeste cafeaua ? Daramite ciocolata ? World Trade Center Bucuresti, un centru de comunicare, in inima evenimentelor "calde" ale capitalei, nu putea ignora acest subiect.

JN : Ce aspecte implica acest concept ? Cui i se adreseaza ?
Carmen Popa : Acest concept implica abordarea tuturor aspectelor conexe lumii cafelei si ciocolatei - de la origini, procesare, distributie, import, reglementari alimentare (aliment sau produs de lux ?), cultura, ritualuri, arome si parfum...Practic multe alte domenii isi gasesc locul in jurul acestui subiect. Evenimentul va sărbători cafeaua şi ciocolata sub toate aspectele lor, reunind de la producători şi importatori de cafea, ciocolata, lichioruri cu cafea si ciocolată, espressoare, cafetiere, automate de cafea, indulcitori pentru cafea şi ciocolata pana la produse cosmetice si produse de aromaterapie ce au in componenta lor ciocolata.

JN : Care au fost reactiile pe care le-a determinat editia de anul trecut ?
C P : Reactiile au fost deosebite, ceea ce ne-a determinat sa organizam aceasta noua editie. La un numar de aproximativ de 16.000 de vizitatori s-au stabilit peste 200 de contacte de afaceri. Expozantii nostri au fost foarte multumiti, iar noii actori de pe piata cafelei si ciocolatei si-au manifestat interesul de a participa la aceasta editie.

JN : Ce firme vor participa la Festivalul de anul acesta ?
CP : Un lucru demn de remarcat este faptul ca participantii nostri sunt, cu putine exceptii, IMM-uri si nu "gigantii" de pe piata.

JN : Care a fost efectul editiei de anul trecut asupra vanzarilor si notorietatii firmelor participante ?
CP : Vanzarile au fost impresionante chiar in cadrul targului. Ce garantie mai buna pentru viitoarea lor cifra de afaceri ? Feedback-ul participantilor a atestat acest lucru.

JN : Au romanii obiceiuri diferite legate de consumul de cafea si ciocolata ?
CP : Da. Fata de restul lumii europene, se stie ca romanii beau cafea turceasca preparata cu mestesug, uneori la nisip si intreaba despre soarta lor viitoare, in ceasca intoarsa. Ciocolata, mai ales cea de casa, are o indelunga traditie la consum.

JN : Exista niste produse pe care romanii le prefera ? Au remarcat companiile straine aceste particularitati ?
CP : Mult indragite in decursul timpului au fost ciocolata cu ROM, ciocolata amaruie Kandia de Timisoara, ciocolatele Ciucas si Postavarul.

JN : Cum ati gandit promovarea Festivalului de anul acesta ?
CP : Festivalul a fost promovat din luna februarie prin intermediul partenerilor media, prin intermediul propriei baze de contacte de a 1500 de emailuri, prin fluturasi si afise distribuite in centrul capitalei

JN : Ce inseamna pentru World Plaza Hotel Sofitel, acest Festival ? Este un concept intern ?
CP : Da. In trecut au mai existat evenimente sub denumirea de Festival al Cafelei si Ciocolatei, insa conceptul Festivalul adus de World Trade Center Bucuresti nu se compara cu ce a existat in trecut. Am incercat (si in mare parte am reusit) ca fiecare participant sa nu reprezinte un stand monotom ( nu e o expozitie), ci sa atraga publicul prin momente artistice iar unii participanti au ales sa se prezinte invitand vizitatorii la mini-terase.
×
Subiecte în articol: sufletul comertului ciocolata cafea