x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Facebook înăspreşte regulile pentru reclamele politice înaintea alegerilor prezidenţiale de anul viitor din SUA

Facebook înăspreşte regulile pentru reclamele politice înaintea alegerilor prezidenţiale de anul viitor din SUA

28 Aug 2019   •   17:41
Facebook înăspreşte regulile pentru reclamele politice înaintea alegerilor prezidenţiale de anul viitor din SUA

Facebook a anunţat miercuri introducerea de noi reguli în ceea ce priveşte reclamele politice de pe platformă în Statele Unite înainte de alegerile prezidenţiale din noiembrie anul viitor, relatează Press Association şi Reuters. 

Reţeaua socială a introdus pentru prima dată reguli în ceea ce priveşte publicitatea politică anul trecut, care prevedeau că oricine cumpără reclame de acest fel să i se poată verifica identitatea, locaţia şi de asemenea să se poată verifica cine plăteşte pentru ele.

Facebook a anunţat că, începând cu jumătatea lunii septembrie, va cere furnizorilor de publicitate politică să ofere informaţii suplimentare despre organizaţia lor, inclusiv numărul de telefon, e-mailul de afaceri şi site-ul oficial, precum şi dovada că aceştia sunt înregistraţi de guvernul american - precum numărul registrului fiscal al organizaţiei, domeniul web sau numărul de identificare la Comisia Electorală Federală.

Noile măsuri vin ca urmare a informaţiilor apărute în presă potrivit cărora unii furnizori de publicitate folosesc date false pentru a-şi ascunde identităţile.

Regulile au fost introduse după ce au fost făcute verificări în ceea ce priveşte politicile anterioare ale reţelei sociale privind publicitatea şi au fost ridicate întrebări cu privire la utilizarea anunţurilor online la ultimele alegeri prezidenţiale din SUA şi la referendumul din Marea Britanie.

Facebook a afirmat că, în conformitate cu noile reguli, furnizorii de publicitate care nu oferă informaţii suplimentare într-o lună de la intrarea în vigoare a noilor măsuri nu vor mai putea posta reclame.

Furnizorii de publicitate care trimit informaţiile ce vor fi verificate de Facebook vor putea să îşi folosească numele în anunţurile publicitare şi vor primi pe reclame eticheta "organizaţie confirmată".

AGERPRES

×