Cum să previi OFILIREA FLORILOR. Oamenii de ştiinţă japonezi au găsit SOLUŢIA!

0
05 Mar 2015 - 12:18
Cum să previi OFILIREA FLORILOR. Oamenii de ştiinţă japonezi au găsit SOLUŢIA!

Oamenii de ştiinţă japonezi susţin că au descoperit gena din cauza căreia anumite specii de flori, la care înflorirea se limitează la o zi, se ofilesc rapid. Prin eliminarea unei gene numite EPHEMERAL1, durată de viaţă a fiecărei flori aproape s-a dublat, a declarat Kenichi Shibuya, unul dintre principalii autori ai unui studiu realizat de un institut de cercetare în agricultură şi produse alimentare din Tsukuba.

În timp ce "florile netratate au început să se ofilească la 13 ore de la ecloziune, cele care au fost modificate genetic au rămas înflorite timp de 24 de ore", a explicat cercetătorul.

Kenichi Shibuya a precizat că această descoperire ar putea permite elaborarea de metode pentru a prelungi viaţa florilor tăiate.

"Ar fi nerealist să modificăm genele a tot felul de flori, însă putem căuta alte modalităţi de a elimina gena incriminată, spre exemplu, făcând florile tăiate să absoarbă o soluţie care ar împiedica activarea genei", a mai spus Shibuya.

Cele mai interesante articole:
■ Divorteaza, dupa o saptamana, pentru ca SEXUL cu el era MULT PREA...

HALUCINANT! Ce se întâmplă când jihadiştii ISIS pun mâna pe un HOMOSEXUAL
■ ATENŢIE la plantele ornamentale din locuinţă! TOP 3 flori periculoase care TE POT UCIDE