x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Facebook pare că nu înțelege psihologia mulțimii. Lasă în sarcina utilizatorilor să decidă asupra veridicității informațiilor

0
20 Ian 2018 - 16:00
Facebook pare că nu înțelege psihologia mulțimii. Lasă în sarcina utilizatorilor să decidă asupra veridicității informațiilor


Reţeaua de socializare Facebook a anunţat vineri că va evalua şi va clasifica mediile de comunicare, în funcţie de încrederea acordată de proprii săi useri, relatează EFE. 

În acest fel, informaţiile cu cele mai multe aprecieri vor avea prioritate în fluxul ştirilor alese de useri, o strategie prin care compania doreşte să combată "senzaţionalismul şi polarizarea". 

"Am decis să permitem comunităţii să determine ce surse sunt mai amplu acceptate, considerând că acestea sunt şi cele mai obiective", a declarat creatorul Facebook, Mark Zuckerberg. 

"Reţelele de socializare permit oamenilor să divulge informaţii mai repede ca oricând, iar dacă nu facem faţă acestor probleme vom sfârşi prin a le amplifica. De aceea este important ca fluxul de ştiri să promoveze informaţii de calitate care să ajute la construirea unor interese comune", a subliniat el. 

Săptămâna trecută, Facebook a început să-i chestioneze pe useri cu privire la familiaritatea unor medii de comunicare şi despre încrederea faţă de ele. Aceste întrebări se vor extinde pentru a da prioritate acelor medii care sunt "de încredere, informative şi locale", notează compania.

În ultima perioadă, Facebook a fost acuzat că ar fi fost implicat prin intermediul rușilor în alegerile prezidențiale din SUA prin promovarea de știri false, iar ancheta care se află în desfășurare vizează și această rețea de socializare.

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   facebook,   fake news,   stiri false,   Mark Zuckerberg

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de