Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Ce se întâmplă cu SUFLETUL OMULUI după moarte. Concluzia FABULOASĂ la care au ajuns doi cercetători americani (VIDEO)

23 Ian 2015   •   11:24

Cercetătorii Stuart Hameroff şi Sir Roger Penrose, de la Departments of Anesthesiology and Psychology, Universitatea din Arizona, susţin că au descoperit care este esenţa sufletului omenesc, scrie news.com.au.

Cei doi savanți, recunoscuţi la nivel mondial, au elaborat o teorie fascinantă care ar putea explica acest mister.

Hameroff şi Penrose spun că la baza conştiinţei, regăsită la nivelul celulelor din creier sub forma unor structuri numite microtubuli, ar sta rezultatul  unor efecte de natură cuantică gravitaţională. Altfel spus, sufletul este un produs al mai multor interacţiuni ale întregului Univers care se concentrează în celule vii precum cele din creier. Asta înseamnă că sufletul ar putea exista şi în afara corpului, adică am putea trăi şi dincolo de moartea fizică.

"Să zicem că inima încetează să mai bată, sângele nu mai curge, iar microtubulii îşi pierd starea cuantică. Informaţia cuantică din microtubuli nu este distrusă, nu poate fi distrusă. Pur şi simplu se distribuie şi se disipează în Univers. Dacă pacientul este resuscitat, informaţia cuantică se poate întoarce în microtubuli, iar persoana poate spune: 'Am avut o experienţă de după moarte'", explică Hameroff.

Cititi si:
Internetul a DESCIFRAT un MISTER vechi de câteva decenii! MESAJUL INCREDIBIL lăsat de o bunică nepoţilor ei, înainte să moară

CAZ UNIC ÎN LUME! "Oamenii sunt mereu surprinşi când mă văd". Ce poate face o femeie când intră în apă (VIDEO)

Ce se întâmplă în CREIER după moarte? Descoperire INCREDIBILĂ făcută de medici români şi canadieni (VIDEO)

Un elev AUTIST a primit un EMAIL FALS de la poliţie, care-l avertiza că a accesat site-uri ilegale. Ce a urmat e HALUCINANT

■ A murit un mare scriitor roman! Romanii il regreta etern ... (VIDEO)

BATAIE pe o ROCHIE DE MIREASA la un targ de nunti (VIDEO)

SECRETUL lui Hitler în cel de-al Doilea Război Mondial! Ce primeau soldaţii germani ca să lupte în continuu şi să rămână vigilenţi (VIDEO)

Un tânăr cade de pe motocicletă şi aterizează pe UNUL DINTRE CEI MAI VENINOŞI ŞERPI din lume! Ce urmează e IREAL!

Înregistrarea care i-a BULVERSAT pe cercetători: Ce a descoperit un puşti pe fundul oceanului. "Este un document-video unic!" (VIDEO)(VIDEO)