Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Există viaţă extraterestră! Descoperirea INCREDIBILĂ făcută de un cercetător britanic (VIDEO)

22 Ian 2013   •   12:11
Sursa foto: huffingtonpost.com

Dacă cercetările unui grup de oameni de ştiinţă sunt corecte, atunci există viaţă extraterestră. Reputatul om de ştiinţă britanic Chandra Wickramasinghe susţine că a găsit dovezi care indică destul de clar acest lucru.

Wickramasinghe spune că ar fi descoperit forme de viaţă prin intermediul unor diatomee pe o bucată de meteorit găsită în luna decembrie în Sri Lanka. Studiul său, publicat în Journal of Cosmology, a stârnit reacţii nu tocami favorabile, mai mulţi oameni de ştiinţă acuzându-l de lipsă de credibilitate, scrie Huffington Post.

Susţinător al teoriei "Panspermia", Wickramasinghe crede că viaţa în Univers se răspândeşte prin intermediul meteoriţilor, asteroizilor şi al planetoizilor, care transportă în diferite colţuri ale spaţiului diatomee, cele mai comune tipuri de fitoplancton, producătorii lanţului trofic şi o posibilă origine a vieţii.

"De fiecare dată când se formează un nou sistem planetar câţiva microbi care au reuşit să supravieţuiască îşi găsesc drumul prin spaţiu. După care se multiplică şi însămânţează alte planete. Suntem astfel parte a unui lanţ care se extinde la o scară largă în cosmos. Dovezile ne indică inexorabil această direcţie", crede omul de stiinţă.

Chandra Wickramasinghe susţine că viaţa se transferă de la o planetă la alta de miliarde de ani. El afirmă că, în momentul în care cometele lovesc planetele, aruncă materia vie în spaţiu. O parte din această materie reuşeşte să supravieţuiască şi călătoreşte spre alte planete în decursul a milioane şi milioane de ani.