Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Fenomenul ULUITOR al "nopţii celor două Luni". Experţii NASA: Nu am mai văzut niciodată aşa ceva! (VIDEO)

04 Feb 2013   •   13:59

În mai puţin de două săptămâni, asteroidul despre a carui traiectorie astronomii de la NASA anunţau, în februarie 2012, că o studiază cu mare atenţie, va trece la numai 27 de mii de kilometri de planeta noastra, scrie Huffington Post.

Trecerea asteroidului DA14 pe lângă Terra este un eveniment extraordinar mai ales că va ajunge la o distanţă mai mică faţă de Pământ decât sateliţii trimişi în spaţiu de agenţiile spaţiale.

"Este vorba despre o apropiere record. Nu am mai văzut niciodată aşa ceva", a declarat Don Yeomans, ceretator NASA în cadrul Near Earth Object Program. Expertul a dat însă asigurări că "nu există nicio şansă ca acest asteroid să lovească Terra".

Acest eveniment a fost catalogat drept noaptea în care Terra va avea două Luni pe cer deoarece roca spaţială va produce o lumină la fel de puternică precum cea a satelitului natural al Pământului.

Mai multe amanunte pe www.3dots.ro