Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Înregistrarea care i-a BULVERSAT pe cercetători: Ce a descoperit un puşti pe fundul oceanului. "Este un document-video unic!" (VIDEO)

21 Ian 2015   •   09:51

În urmă cu doi ani, Kirill Dudko, atunci în vârstă de 14 ani, a postat pe canalul sau de YouTube un material video de excepție, despre care oamenii de experţii au spus că este unic. Adolescentul ucrainean este pasionat de viaţa marină, petrecându-şi cea mai mare parte a timpului monitorizand feed-uri video live, care surprind imagini de pe fundul oceanelor.

Scroll pentru video

La 12 ianuarie 2013, Kirill a monitorizat imaginile transmise live de camera oceannetworks canada Pod 4, montată în Barkley Canyon, pe coasta British Columbia, Canada. La un moment dat, a văzut o focă elefant care a vânat şi prins un hagfish, o specie de peşte asemănătoare ţiparului. Atacul a avut loc pe fundul oceanului, la o adâncime de 894 de metri.

"Acest material video, postat de tânărul Kirill, este unic. Aşa am putut afla la ce adâncime poate ajunge foca-elefant şi ce caută acolo. Iar imaginea care surprinde atacul unei foci-elefant asupra unui hangfish, la acea adâncime, este unică!", a declarat cercetătorul canadian Steven Mihaly.

Cititi si:
"Activitate SEXUALĂ nefirească" în Parlamentul Marii Britanii! Document TOP SECRET, descoperit în Arhivele Naţionale (VIDEO)

Astronomii, aproape de o DESCOPERIRE EPOCALĂ! Semnale MISTERIOASE, interceptate LIVE de un telescop din Australia (VIDEO)

CEL MAI PĂZIT loc de pe planetă! Este sub pământ, a stat închis 23.000 de ani şi doar trei persoane au codul de acces (VIDEO)

Un SELFIE mult prea PROVOCATOR al Miss Liban a starnit FURIE in media sociala!

■ CRUCITI-VA! Ce si-a pironit un roman de fatada blocului (FOTO)