Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Luna arată ca un şvaiţer! Spectaculoase imagini furnizate de NASA prin intermediul Lunar Reconnaissance Orbiter (VIDEO)

15 Mar 2012   •   15:58

NASA a sarbatorit 1.000 de zile de la lansarea in spatiu a Lunar Reconnaissance Orbiter cu o inregistrare de exceptie a transformarilor suferite de satelitul natural al Pamantului la contactul cu asteroizii care lovesc suprafa'a Lunei, creand adevarate cratere care fac ca astrul noptii sa arate, cateodata, ca un adevarat svaiter.

"De la an la an, Luna pare ca se schimba. Craterele si alte formatiuni create pe suprafata sa par a avea caracter permanent, dar nu este deloc asa. LRO ne permite sa avem acum o perspectiva mai buna asupra modificarilor suferite de obiectul de studiu al acestuia", a anuntat NASA, intr-un comunicat.

Lansat in spatiu in 2009, Lunar Reconnaissance Orbiter colecteaza informatii detaliate despre mediul lunar, misiunea facand parte dintr-un ambitios program al agentiei spatiale nord-americane de extindere a prezentei umane in sistemul nostru solar.

Subiecte în articol: luna satelit cercetatori nasa