x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Tranziţia ePayment către PayU România.

Tranziţia ePayment către PayU România.

de Alexandru Radescu    |    20 Iun 2011   •   17:23

La aproape un an de zile de la achizitia de catre gigantul sud-african media Naspers, grupul Gecad ePayment incepe un proces de rebranding al carui rezultat final va fi adoptarea numelui PayU Romania. ePayment a intrat in grupul regional Pay U, integrator de plati online cu operatiuni in Europa Centrala si de Est, detinut de Naspers.

Gecad ePayment este integrator de solutii pentru comert electronic, lider pe piata romaneasca de sisteme de plati online. Compania dezvolta si detine in prezent trei solutii proprietare: ePayment, Avangate si ARMS. ePayment este dedicat exclusiv pietei interne, tuturor persoanelor juridice care au o afacere comerciala online; Avangate si ARMS se adreseaza atat pietei interne, cat si celei internationale de distributie electronica de software.

Comertul electronic cu plata online cu cardul a crescut in 2010 cu 38% comparativ cu anul precedent, atingand valoarea de 127,8 milioane de euro. Numarul de tranzactii procesate a crescut cu 82 % fata de 2009, inregistrandu-se 2,26 milioane de tranzactii, conform datelor furnizate de Romcard. In aceeasi perioada, in sistemul ePayment s-au procesat 2,08 milioane de tranzactii, la o valoare de 121 de milioane de euro.

Intr-o prima etapa, compania isi va schimba logo-ul din ePayment. online payments. build-up your sales in ePayment. member of payU. Noul logo va fi utilizat pe o perioada de cateva luni, pentru a marca tranzitia catre brandul final, PayU Romania. Pana la adoptarea definitiva a brandului PayU, ePayment va renunta si la particula Gecad din numele companiei, pentru a marca apartenenta la grupul Pay U.

Potrivit reprezentantilor companiei, ePayment isi va directiona strategia de dezvoltare in urmatoarea perioada pe mai multe directii: extinderea portofoliului de metode de plata integrate (pe langa cele deja existente: card, microplati (SMS, DTMF), transfer bancar, Internet banking , Mobilis si PayPal); adaugarea de servicii complementare platilor online, dedicate cumparatorilor pe Internet; extinderea regionala a operatiunilor prin export de tehnologie.

×