x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Raliul Sibiului

Raliul Sibiului

de Sebastian S. Eduard    |    23 Iul 2010   •   00:00
Raliul Sibiului

Szabo câştigător, Porcişteanu şi Aur pe podium, Marişca lider la general, Keleti: a cincea victorie consecutivă. În aceste rânduri s-ar putea sintetiza ceea ce s-a întâmplat week-end-ul trecut la Sibiu, o dată cu consumarea celei de-a cincea etape a Campionatului Naţional de Raliuri.

Deşi s-a clasat la Sibiu pe locul patru, Bogdan Marişca şi-a păstrat poziţia de lider în clasamentul general. Gergo Szabo, campionul naţional al anului trecut, s-a impus fără probleme în Raliul Sibiului. După două zile pline de acţiune, Gergo Szabo a reuşit să-şi treacă în cont victoria în cel mai dur şi spectaculos raliu pe macadam din CNR. Pilotul maghiar s-a instalat la conducere încă din prima zi a raliului şi nu a mai cedat prima poziţie până la final. "Sunt mulţumit că nu am avut nici o problemă tehnică sau de altă natură aici. Am mers destul de prudent, ţinând cont de duritatea traseului, cred însă că se putea merge mai tare, dar chiar nu am vrut să risc absolut nimic", a spus Gergo Szabo. Podiumul clasamentului general a fost completat de Valentin Porcişteanu şi Titi Aur. De altfel, Porcişteanu, extrem de iubit la Sibiu, a reuşit încă o dată să-şi atragă publicul de partea sa după ce în timpul unei probe pe Santa Max 2 în urma unei treceri de pe macadam pe asfalt şi-a "rupt" din timp vreo 6-9 secunde pentru a face câteva piruete foarte gustate de spectatori. La festivitatea de premiere, Porcişteanu a recunoscut că a făcut acest lucru chiar în condiţiile în care maşina se comporta ciudat din cauza unei defecţiuni.

La grupa A, Edwin Keleti a reuşit să-şi treacă în cont cea de-a cincea victorie consecutivă din acest sezon şi prima pe macadam în 2010. Pe podiumul de la grupa A au mai urcat Danny Ungur şi Vlad Cosma, ambii cu maşini Citroën C2 R2 Max, Danny Ungur fiind şi cel mai bun pilot din clasamentul Citroën Racing Trophy.


News
Ford S-Max Şi Ford Galaxy. Romcar, importatorul general al mărcii Ford, a lansat miercuri noile versiuni ale modelelor S-MAX şi Galaxy cu preţuri de pornire de 20.500 euro, respectiv 22.800 euro, fără TVA.

5831-127387-36_38tv6.jpg

"Preţurile de pornire sunt valabile pentru versiunile cu 145 de cai putere, în configuraţia 2.0 benzină şi nivel de echipare Trend", a declarat într-o conferinţă de presă directorul general al Romcar, Gabriel Bondarenco. Ambele maşini au noul motor pe benzină de 2 litri EcoBoost, care livrează 203 cai putere (CP). Motorizări disponibile pe motorină sunt Euro 5, respectiv 2.0 litri Duratorq TDCi de 115 CP, 140 CP şi 163 CP, dar şi Euro 4, cu 2,2 litri şi 175 CP.

5831-127388-36_38tv7.jpg

Suplimentar, noile modele au în premieră transmisia automată Ford PowerShift cu şase rapoarte, tehnologie standard pentru noua motorizare pe benzină de 203 CP şi opţională pentru motoarele diesel de 140 CP şi 163 CP.

×
Subiecte în articol: special observator auto