x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Renault caută ambasadori ai valorilor olimpice

0
Autor: TopGear 26 Iun 2012 - 21:00
Din data de 27 iulie, la Londra vor incepe Jocurile Olimpice 2012. Cu acest prilej, mai mulți producatori din industria auto s-au pregatit intr-un fel sau altul; de exemplu, MINI a lansat un filmuleț de cateva minute intitulat The Britalian Job, pe baza filmului cu titlul original The Italian Job, aparut in anul 1969. Acum vorbim despre o activitate desfașurata deRenault cu ocazia evenimentului incarcat de tradiție. Mai exact, Renault Romania este sponsorul principal al Comitetului Olimpic și Sportiv Roman la Jocurile Olimpice de la Londra și cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice - 100 de oameni obișnuiți, care se ghideaza in viața lor dupa aceleași valori ...Citeste articolul complet in TopGear
Serviciul de email marketing furnizat de