x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Scînteia Special Probleme din turismul autohton

Probleme din turismul autohton

09 Noi 2009   •   00:00

Neajunsurile consemnate la restaurantele cu specific "Delta" şi "Cherhana", ce au făcut subiectul articolului "Local specific: atracţie sau explicaţie?", apărut la 26 au­gust a.c., ne sunt confirmate şi de Oficiul Naţional de Turism, Centrala "Litoral", care ne răspun­de că la unităţile respective s-au luat măsuri privind atât diversificarea sortimentelor de peşte, cât şi sancţionarea celor vinovaţi: înce­tarea detaşării ospătăriţei Lucia Bacus şi "avertisment" şefei de unitate, Mihaela Ghiţă.


Incidentul petrecut în ultima zi de concediu a familiei Toltea din Iaşi la recepţia Hotelului "Bradul", din Vatra Dornei, consemnat de noi în materialul "Cine lasă loc de bună ziua", publicat în nr. 40 al revistei, a fost prompt analizat şi sancţionat de Întreprinderea balneo-climaterică Vatra Dornei, care ne aduce la cunoştinţă urmă­toarele: E adevărat că nu mai existau alte camere libere în hotel, durata şederii în staţiune expi­rând la data de 21 iulie a.c., ora 12:00, şi începând de la acea oră camera era deja repartizată unei familii sosite la tratament, dar Grigore Prisăcaru, administrator de hotel, trebuia să găsească so­luţia rezolvării în cel mai politicos şi cuviincios mod cu putinţă. Pentru acest motiv, dar şi pentru evitarea unor astfel de situaţii i s-au retras trei gradaţii pe trei luni, conform Codului Muncii.


"Din documentele de încadrare a spaţiilor, la Cabana Dâmbul Morii reiese că nu există alt confort decât categoria I cabană şi deci în situaţia oferirii spaţiului nominalizat nu se putea rezolva cererea în conformitate cu biletul de odihnă. S-a constatat că turistul Iona Dobrean, din Simeria, a pri­mit bilet de odihnă pentru locuri de cazare din contractul charter încheiat între OJT Braşov şi OJT Deva, înscriindu-se eronat gradul de confort: I A - tarif de hotel în loc de categoria I - tarif de cabană. Faţă de cele arătate considerăm că nemulţumirea petentului a fost întemeiată. De aceea s-au şi comunicat la OJT Deva tarifele de cazare aferente cabanelor turistice, iar Mircea Bureţea, şeful dispeceratului de cazare, a primit «mustrare», pentru că nu a sesizat la timp greşeala."
Maria Radu - Flacăra, nr. 44/1989

×
Subiecte în articol: special