x close
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Drumul din Șoseaua Iancului până în magazinele exclusiviste din toată lumea 

0
Autor: Elena Craciun 14 Dec 2017 - 11:36
Drumul din Șoseaua Iancului până în magazinele exclusiviste din toată lumea  RemusN
Vezi galeria foto


Simona Lupu, designer de genți. Un nume mai puțin cunoscut în România, dar cu rezonanță în industria modei de pe tot mapamondul. Creațiile sale, care ies dintr-o fabrică din Șoseaua Iancului, sunt dorite de femei din toată lumea. Genţile sofisticate, toate din piele natu­rală, au ajuns până la vedetele de Hollywood. Românca a cucerit lumea cu rapiditate, iar acum putem spune fără echivoc că este un designer de 10. Deoa­rece creațiile sale se vând deja în magazine exclusiviste din 10 mari orașe ale lumii. 

Jurnalul: Care este povestea brand-ului Millisimo, cum s-a născut acesta? Și ce a fost până la acest moment? 
Simona Lupu:
Brand-ul Milli­simo a fost conceput în Londra şi reprezintă numele a două persoane foarte importante: Millie - nume englezesc, fata partene­rului meu, şi Simo - diminutivul de la Simona. Înainte de acest pas, de alegerea numelui, însă, a fost multă muncă de cerce­tare, combinată cu creativitate, design şi apoi concepere a primei colecții. 

Ce înseamnă să fii designer de genți? 
Înseamnă să îți laşi imaginația să dea naștere crea­ției pe care trebuie să o unești prin unicitate, excentricitate și calitate. 

Există o legătură între toate elementele care compun ținutele noastre de zi cu zi; moda genților ține cont de tendințele la încălțăminte sau la alte accesorii? Ori de culoarea anului etc.? 
Întotdeauna există o legătură. În primul rând ținem cont de tendințele în modă, de culorile sezonului și de outfitul nostru de zi cu zi. În acest an se poartă gențile cu forme geometrice, rucsacurile colorate sau imprimeurile. 

Designul de genți pentru femei este diferit de cel pentru bărbați? La ce se uită femeile și ce cântărește cel mai mult pentru bărbați? 
Designul de genți pentru femei nu este cu nimic diferit de cel pentru bărbați, trebuie să fie o compatibilitate între clienții mei și în ceea ce creez și realizez. Creez genţi pentru femei 70% şi 30% pentru bărbați, și mă aștept la o creștere semnificativă pentru bărbați, în curând. 

Creația din liceu, în toate colecțiile de până acum 
Care este povestea primei genți create? Și mai departe povestea primei genți vândute. 

Acestă întrebare îmi place foarte mult. Prima geantă creată și realizată de mine a fost în timpul liceului. Am fost foarte mândră când am reușit să fina­lizez un produs cap-coadă și tot atunci am vândut-o unei cunos­tințe care își dorea o geantă din piele. Bineînțeles că modelul genţii era o simplă „sacoșă” care în ultimii ani a devenit un design la modă, iar de atunci am avut-o în toate colecţiile mele, dar sub o altă interpretare. 
Cât de greu este să „cuce­reşti lumea”? Deschiderea primului magazin peste hotare, în Londra ai multe magazine, te pregăteşti să cucereşti alte pieţe. Ai contracte cu magazine din cel puţin opt țări, urmează SUA. 
Deschiderea primului magazin a fost făcută la finalul lui 2014 la Londra (Greenwich) împreună cu un designer de haine şi altul de pantofi. A fost o mare provocare pentru noi, dar am avut marea şansă să găsim parteneri ideali la acea perioadă. La ora actuală, brandul nostru se află şi pe magazinele online din multe ţări. 

Este brand-ul Millisimo unul exclusivist? De ce? Ce face un brand de genţi exclusivist? 
Cred ca atuul brandului Millisimo constă în versatilitatea modelelor, având o gamă largă de modele. Este mult mai uşor să îţi găseşti geanta casual, office, sport, de călătorie sau produse din gama pentru bărbaţi în designul Millisimo. 


Ai creat multe genţi pentru vedete, persoane cunoscute. Cum faci când creezi o geantă personalizată? Studiezi persoana, aşteptările ei etc.? De ce elemente ţii cont? 
În primul rând, frumuseţea acestei poveşti este că „vedeta” sau „persoana cunoscută” pur şi simplu ne-a ales pe noi, pentru designul şi calitatea produselor. Bineînţeles că ţinem cont de cerinţele şi feedback-ul lor. 
Deşi ai o fabrică în România, aici nu ai deschis niciun magazin. Există un magazin online, însă brand-ul tău este mult mai cunoscut peste hotare decât acasă. Cum explici acest lucru? Nu este o piaţă bine creionată? 
Cred că atunci când vrei să promovezi un brand, trebuie să te expui acolo unde există potenţial. Românii sunt un pic mai preten­ţioşi când vine vorba de fashion şi le plac produsele de calitate ale unui designer cunoscut. Deschi­derea unui magazin în România face parte din proiectul nostru. 

Ce planuri de afaceri ai pentru perioada următoare? Ce ţări vrei să mai cucereşti? 
Pentru următoarea perioadă, colecţia primăvară/vară 2018, care a fost lansată la Pure London iulie 2017, şi, de asemenea, la showroom-ul nostru din Londra, a avut un succes remarcabil, primind comenzi de la agenţii Unite. Mai mult decât atât, suntem în discuţii avansate cu magazinele mari din Londra, precum John Lewis, Debenhams şi Selfridges. Colecţia toamnă/iarnă 2018 va fi prezentată la Pure London februarie 2018. Din punctul de vedere al „cuceririi”, aş dori ca brandul Millisimo să pătrundă pe piaţa din Rusia şi în țările arabe. noştri din Londra şi de la cei din Statele 

Unde te vezi peste 10 ani? 
Văd brand-ul Millisimo alături de toate casele de modă de prestigiu. 

Cum se fabrica? Ep. 1 (Geanta Smart Casual) - Millisimo Romania
SUCCESUL în cifre 
➤ Număr de magazine: Ne raportăm la piaţa internaţi­onală şi avem contracte cu 10 magazine din UK, un magazin din Irlanda, un magazin din Lituania, două magazine din Canada (Calgary și Toronto), Germania - un magazin, Cipru -15 magazine, Grecia - 15 magazine, Olanda - două maga­zine. Urmează SUA. În Marea Britanie vindem și online. 
➤ Număr de genţi vândute: Producem şi vindem în fiecare lună, mai mult sau mai puţin, în funcţie de perioadă, aproximativ 800 de genţi. 
➤ Număr angajaţi: în România 15 şi în UK 10. 
➤ Investiție: Circa 500.000 euro. Am vrut să avem un mediu plăcut de lucru şi să investim în cele mai bune utilaje, materiale necesare şi promovare. Având în vedere evoluţia, ştim cu toţii că este foarte greu să creşti un brand nou în timp scurt, dar noi am pus mai presus de toate calitatea produsului folosind piele şi accesorii doar din Italia, finisajele produselor să fie impecabile, şi acest lucru ne-a adus în prim-plan imediat. 

Citeşte mai multe despre:   simona lupu,   Millisimo

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

„Pălării, rochii, bucle și ochelari negri”. Bucureștiul interbelic, plin de oameni eleganți și relaxați

„Pălării, rochii, bucle și ochelari negri”. Bucureștiul interbelic, plin de oameni eleganți și relaxați
Vă prezentăm astăzi o nouă poveste din şirul de interviuri-document cu români care s-au născut odată cu România Mare. Sunt oameni care au trecut prin viaţă atât de repede, deşi au împlinit 100 de ani,...

Lumbago, lombosciatică și simptomele care te trimit urgent la doctor

Lumbago, lombosciatică și simptomele care te trimit urgent la doctor
Durerile de spate sunt cele mai frecvente motive de prezentare la medic, dar şi cauza majoră de intrare în concedii medicale, fenomen prezent în toată lumea. Ridicarea omului în poziţie verticală a adunat tot...

Bicicletele care dau timpul înapoi

Bicicletele care dau timpul înapoi
Galerie Foto Ostalgie sau nostalgia Estului. Aşa se numeşte fenomenul din ce în ce mai prezent în fostele ţări comuniste prin care oamenii vor să se împace cu trecutul prin reînvierea unor branduri emblematice. Totul a...

Cu socrul întors în politică, ginerele lui Blaga a clonat o firmă de pază

Cu socrul întors în politică, ginerele lui Blaga a clonat o firmă de pază
Cu o companie de pază intrată în insolvenţă şi care a făcut obiectul unui dosar penal de evaziune fiscală, ginerele lui Vasile Blaga, Ioan Andrei Rudeanu, a reintrat pe piaţa afacerilor în domeniu într-un mod...

„Părinţii ne spuneau: Ne-am sacrificat, ca să vă lăsăm o ţară mare şi prosperă”

„Părinţii ne spuneau: Ne-am sacrificat,  ca să vă lăsăm o ţară mare şi prosperă”
Continuăm astăzi seria de interviuri-document cu cei care au împlinit sau împlinesc, anul acesta, 100 de ani, români care s-au născut odată cu România Mare şi care sunt martorii Centenarului sărbătorit de...

Mişcare de un milion de euro în afacerile de pe Lipscani ale familiei lui Dorin Cocoş. Fiul vitreg al „refugiatei în Costa Rica” finanţează tranzacţia

Mişcare de un milion de euro în afacerile de pe Lipscani ale familiei lui Dorin Cocoş. Fiul vitreg al „refugiatei în Costa Rica” finanţează tranzacţia
Galerie Foto Atât afacerea cunoscutului Mall din Centrul Vechi al Capitalei, care găzduieşte un brand de renume pe piaţa hainelor, cât şi terenul pe care este amplasată construcţia au intrat, oficial, la jumătatea lunii augu...

Cum se repară articulația-bijuterie

Cum se repară articulația-bijuterie
Galerie Foto Genunchiul este o bijuterie de articulaţie, în el frecările trebuie să fie minime, suprafeţele sunt cu netezime înaltă; cele mai perfecţionate piese de rachete cosmice au asperităţi de 30 de ori mai multe...

Firma familiei fostului director de achiziții de la “Drumuri” încasează 4,1 milioane de euro pe an de la „Drumuri”

Firma familiei fostului director de achiziții de la “Drumuri” încasează 4,1 milioane de euro pe an de la „Drumuri”
Galerie Foto SC Teo Trans Consulting SRL, societatea la care acționari sunt fratele și mama lui Theodor Răzvan Emil Teodorescu, fost director al Direcției de Achiziţii din cadrul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri...

Interviu cu Ilişca Hojda o maramureşeancă autentică: „Aș retrăi toată viața, mai puțin cele două războaie”

Interviu cu Ilişca Hojda o maramureşeancă autentică: „Aș retrăi toată viața, mai puțin cele două războaie”
Continuăm serialul Centenarii cu un nou episod din seria de interviuri-document pe care Jurnalul o realizează cu români care au împlinit 100 de ani în 2018. Români care s-au născut odată cu România Mare şi...

Evaluatul Augustin Lazăr încearcă să-l bage în penal pe evaluatorul Tudorel Toader

Evaluatul Augustin Lazăr încearcă să-l bage în penal pe evaluatorul Tudorel Toader
Galerie Foto Parchetul General, condus de Augustin Lazăr, evaluat, în aceste momente, de către ministrul Justiţiei şi care riscă inclusiv revocarea din funcţie, a anunţat că a început urmărirea penală “in rem”, în ur...
Serviciul de email marketing furnizat de