x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Interviuri România, oază de turiști pentru Dubai

România, oază de turiști pentru Dubai

de Georgiana Ionita    |    29 Dec 2016   •   20:15
România, oază de turiști pentru Dubai

Dubai Tourism a inaugurat săptămâna trecută la București cea de-a treia reprezentanță din Europa Centrală și de Est. Țara noastră a devenit o piață importantă în ultimii ani datorită numărului mare de turiști români care au vizitat Emiratul. Numai anul trecut, peste 46.000 de conaționali au călătorit în Dubai iar estimările preconizează că cifra lor va crește cu 20% în 2017.

Emiratul atrage anual aproximativ 16 milioane de vizitatori din întreaga lume și numărul lor este în creștere.

“România reprezintă o piață importantă pentru Dubai, iar focusul nostru este să prezentăm diversitatea pe care acest Emirat o pune la dispoziția turiștilor români. Dubaiul a devenit o destinație nu doar pentru cuplurile și familiile care își permit luxul, ci și pentru cei cu venituri moderate”, spune Issam Kazim, CEO Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing.

 

Dana Nabeel Abdulla Kamber, Strategic Alliances Manager al corporației Dubai pentru turism și comerț a explicat pentru Jurnalul Național cum va funcționa reprezentanța din București și care sunt obiectivele Emiratului pentru turiștii românii.

 

Care au fost motivele din spatele deciziei de a deschide un birou de turism în România?

Știm că interesul acordat Dubai este în creștere, ca și cererea față de ofertele Emiratului, astfel că prin deschiderea reprezentanței noastre vom putea să acoperim toată gama de nevoi si dorințe. Din păcate, majoritatea românilor cred că Dubaiul este o destinație în primul rand de lux, pentru persoanele cu venituri mari. Speram să reușim să schimbăm această percepție și să prezentăm Dubai ca o destinație a tuturor, de la “budget” la “top luxury”, de la experiența Burj Khalifa la cea a safariului în deșert, de la hotelurile de 3* stele la cele dintre cele mai opulente. Scopul nostru este să prezentăm cei opt stâlpi care definesc turismul în Dubai: shopping, gastronomie, evenimente, distracție, cultură (istorie și artă), distracție pentru familii – în exterior (plaje, port, sport și aventură) și hoteluri & spa.

 

Cum va funcţiona reprezentanţa? Ce oferiţi?

Avem o reprezentanţă centrală cu sediul în Praga, deoarece vizăm 4 pieţe diferite în Europa Centrală şi de Est: Cehia, Polonia, Ungaria şi România. Ne concentrăm pe excursii de familie şi în cuplu, targetând pe cei cu venituri medii. Scopul nostru este să comunicăm că Dubai este o destinaţie cu oferte diverse. Avem o gamă de hoteluri diferite, de la una la cinci stele, avem chiar mai multe hoteluri cu una, două şi trei stele, decât cu 5 stele, mai precis 265, aşadar veţi observa că vom comunica românilor că Dubai este o destinaţie foarte accesibilă şi, în acelaşi timp, foarte sigură. Suntem în top 20 al celor mai sigure destinaţii din lume..

 

Aveţi obiective clare de turism pentru România?

Cifrele arată că 46.300 de români au vizitat Dubaiul în 2015. Pentru 2016, avem cifrele doar până în octombrie, care arată 39 de mii de turişti români către Dubai, ceea ce înseamnă deja mai mult decât în anul precedent. Pentru 2017, prevedem o creşere de 30% a numărului de turişti, cu ajutorul partenerilor şi reprezentanţei pe care am deschis-o aici.

 

Care este profilul turistului român care alege Dubai ca destinaţie de vacanţă?

Am obsevat că din România vin în Dubai multe familii, dar şi cupluri, deci avem profiluri diverse. Vizăm familiile cu copii mici, familii mai tinere, mai în vârstă, cupluri... Dorim să comunicăm diversitatea atracţiilor turistice, de la parcurile tematice pe care le avem la recent deschisa Dubai Opera. Mai mult, în 2017 se vor deschide noi atracţii turistice, precum Dubai Wire World sau Dubai Safari, în principiu o mulţime de atracţii şi experienţe interesante.

 

 

Emiratul fascinează și prin parcurile și resort-urile sale, precum Ski Dubai, Parcul acvatic Wild Wadi, KidZania, Acvariul și Grădina Zoologică Subacvatică, Dubai Aquaventure Waterpark, Dolphin Bay, IMG Worlds of Adventure, etc. Dubai-ul anului 2017 reprezintă o destinație de familie, un oraș pentru toate buzunarele și, cel mai important, o zonă sigură.

 

Creșterea economică, stabilitatea industriei de turism, zborurile directe către Dubai și eliminarea sistemului vizelor sunt factorii importanți care au făcut ca România să fie una dintre piețele extrem de importante în viziunea Emiratului.

 

 

Potrivit unui studiu realizat de o agenție de turism online, Dubaiul se află în top cinci al destinaţiilor preferate de români pentru sărbătorile de iarnă.

România este a 3-a țară, după Polonia și Cehia, aleasă de către Guvernul Emiratului Dubai pentru a găzdui reprezentanța Dubai Tourism.

 

×