x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Jurnalul Naţional, lider la calitate

Jurnalul Naţional, lider la calitate

16 Mai 2008   •   00:00
Jurnalul Naţional, lider la calitate

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a publicat la începutul acestei săptămîni cele mai recente rezultate ale Studiului Naţional de Audienţă Focus (SNAF).

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a publicat la începutul acestei săptămîni cele mai recente rezultate ale Studiului Naţional de Audienţă Focus (SNAF). Conform acestora, Jurnalul Naţional conduce detaşat topul cotidienelor de calitate din România, cu 810.000 de cititori în fiecare zi, mai mult decît Cotidianul, Gîndul, România Liberă şi Ziua la un loc şi cu 193.000 mai mult decît ocupantul locului doi, Evenimentul Zilei – o distanţă mai mare decît audienţa înregistrată de Cotidianul. Aceste rezultate vin la scurt timp după ce Jurnalul Naţional a fost votat pentru al treilea an consecutiv drept “Cel  mai de încredere cotidian” din România.

 

 

Datele SNA Focus confirmă că ziarul de calitate cel mai citit din România are, cum altfel?, cititori de calitate: mai bine de o treime dintre ei (36,1%) au studii superioare sau colegiu, şi aproape un sfert (24,6%) sînt salariaţi cu funcţii de conducere sau întreprinzători particulari. Peste jumătate din cititorii Jurnalului Naţional provin din oraşe cu peste 100.000 de locuitori şi din Capitală, iar în ceea ce priveşte sexul, raportul este aproape egal: 50,6% femei şi 49,4% bărbaţi.

 

 

Suplimente de calitate. Jurnalul Naţional e singurul ziar care oferă cîte un supliment tematic în fiecare zi, în condiţii grafice deosebite: colecţie, sănătate, bucătărie, casă, programe tv, ştiinţă şi tehnică. Şi suplimentele Jurnalului se bucură de atenţia şi de aprecierea cititorilor, în special Ediţia de Colecţie, care apare în fiecare luni şi care de mai bine de un an se citeşte şi se... ascultă. Ediţia de Colecţie are cu 10.000 de cititori mai mult faţă de valul SNA Focus anterior, ajungînd acum la un total de 407.000. Jurnalul TV este, de asemenea, lider pe segmentul său, cu 438.000 de cititori, depăşind ghidurile de programe tv de la Evenimentul Zilei şi Adevărul.

 

 

Grup puternic. Şi celelalte publicaţii ale Trustului Intact au rezultate bune în SNA Focus. Astfel, Gazeta Sporturilor îşi măreşte distanţa în faţa competitorului, ProSport, iar Săptămîna Financiară cîştigă 9.000 de cititori, ajungînd la un total de 238.000, asta în timp ce concurentul Capital pierde 10.000 de cititori. Celelalte săptămînale economice auditate, Banii Noştri şi Business Magazin, au audienţe de doar 54.000, respectiv 60.000 de cititori.

 

 

15 ani. Rezultatele SNA Focus ce arată supremaţia – neîntreruptă de aproape trei ani – a Jurnalului Naţional pe piaţa cotidienelor de calitate din România confirmă o reţetă de succes. Recurs la România, campania Jurnalului, demonstrează că românii pot fi atraşi către calitate atunci cînd le este oferită, că societatea nu este definitiv cucerită de senzaţional, manele şi kitsch, că tot ceea ce este autentic românesc, folclor, artă, obiceiuri tradiţionale, poate fi atractiv pentru români.

 

 

Sărbătoare. Anul acesta, Jurnalul Naţional împlineşte 15 ani. Vom celebra acest lucru aşa cum ştim mai bine, pentru şi alături de cititorii noştri, cu Ediţii de Colecţie de Aur, Festivalul Tarafuri şi Fanfare, aflat la ediţia a doua (24-25 mai, la Muzeul Satului din Bucureşti), CD-uri şi DVD-uri de colecţie, Ediţii Speciale, o retrospectivă a celor mai importante dezvăluiri apărute în Jurnalul Naţional pînă acum, cărţi, Caravana “Redescoperirea României” (20 iunie-20 iulie), Festivalul Folk

You! (7-9 august, Vama Veche) de pe malul mării, campanii editoriale şi multe, multe alte surprize pe care le vom anunţa pe parcurs. Este anul Jurnalul Naţional!

 

 

 

Studiul

 

 

Rezultatele Studiului Naţional de Audienţă Focus sînt aferente perioadei de măsurare 22 ianuarie 2007-20 ianuarie 2008. Studiul a fost realizat pe un eşantion de 22.337 de persoane, reprezentativ pentru populaţia României cu vârste cuprinse între 16 şi 64 de ani, care trăieşte în mediul urban. Fiind un studiu sindicalizat privind cititorii de presă din România, el încercă să pună la dispoziţia industriei de publicitate date actuale şi compatibile cu cele europene.

×