x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Pedro & Michael

0
Autor: Victor Ciutacu 13 Iun 2005 - 00:00
Pedro & Michael


Doua figuri marcante domina televiziunile americane in aceasta perioada. Sunt peste tot, vanati, adulati sau detestati, disecati, sunt oamenii momentului, pe spinarea carora industria entertainmentului face sute de milioane de dolari.

Primul dintre ei se numeste Pedro Martinez. Un malac latino la vreo suta si ceva de kile, latos, cu fata brazdata de un varsat de vant netratat la timp, individul cu pricina se ocupa cu baseball-ul. Arunca iscusit mingiuca pentru New York Mets, echipa adulata in metropola si care are propriul canal tv, stare de fapt care-i indeasa in conturi o caruta de milioane de dolari pe an doar din salariu. Lucru demn de remarcat, marea vedeta nu si-a renegociat contractele in euro, lucru care ar trebui sa ateste sanatatea economiei americane.

Unde intorci capul, de la orice ecran tv si pana-n ultimul magazin de suveniruri din China Town, Pedro Martinez e peste tot. Stiri cu noul bulgare de aur al Americii, tricouri cu numele si numarul sau pe spate, o imensa industrie publicitara se invarte in jurul marelui aruncator. Mi-am dat seama cat este de adulat in momentul in care, in timpul unui conflict pe teren cu un rival alb, imensa majoritate alba a stadionului s-a ridicat instantaneu in picioare, scandand din toti rarunchii "Pedro, Pedro…".

Cel de-al doilea erou al mediei americane se numeste Michael Jackson. Omul care a dominat cu autoritate Billboard-ul, care a spart toate barierele, artistul complet, bogatasul facut din muzica, a ajuns azi o epava, care cheltuieste cu 20-30 milioane USD pe an mai mult decat castiga. Soarta sa sta in mainile juratilor, care trebuie sa hotarasca daca ghidusiile sale sexuale cu copiii il fac au ba pasibil de a infunda puscaria. Dezbateri fara de sfarsit - in care-si dau cu parerea analisti economici si de show-bizz, reverenzi ca Jesse Jackson, specialisti in viata vedetelor, colectionari de suveniruri care spera sa vanda bine dupa pronuntarea sentintei, in general o intreaga fauna care se hraneste din seva cadavrului inca pulsand - incearca sa lamureasca o serie de probleme globale ale omenirii.

E falit megastarul? Poate suporta detentia intr-o celula cat o garsoniera decenta din Romania? Ce se va alege de toata imaginea sa si de imperiul construit in eventualitatea unui verdict negativ in procesul care tine cu sufletul la gura toata America? Cu exceptia faptelor ca activele megastarului pop (600 milioane USD) depasesc binisor datoriile imediate (250 milioane USD), ca Bank of America a cesionat catre un fond privat de investitii creanta pe care o avea asupra lui, ca Macaulay Caulkin (pustiul-minune din seria "Singur acasa", la care, de asemenea, a avut bucurii Michael) a impuscat doi ani cu suspendare pentru ca a tras pe nas si a aparut matol in public, nimic nu-i sigur.

Cu siguranta insa, indiferent de verdictul procesului lui Michael sau de evolutia carierei lui Pedro, industria americana de stiri si talk-show-uri nu va intra in somaj. Se pregateste intens, deja, sa intre-n valtoare Natalee Holloway, o adolescenta rapita dintr-un club de noapte in Aruba, unde probabil se pregatea intens pentru partidele de scuba diving de a doua zi…
Citeşte mai multe despre:   editorial

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de