Jurnalul.ro Ştiri Externe CEL MAI PĂZIT loc de pe planetă! Este sub pământ, a stat închis 23.000 de ani şi doar trei persoane au codul de acces (VIDEO)

20 Ian 2015   •   10:20

Peştera Chauvet din sudul Franţei, unde se află cele mai vechi picturi cunoscute până în prezent, a fost înscrisă, anul trecut, în Patrimoniul mondial al UNESCO.

Imensa peşteră, situată la 25 de metri adâncime, pe un platou de calcar din sudul Franţei, este "o mărturie unică şi extrem de bine păstrată" a primelor expresii ale geniului uman, se arată în decizia Comitetului UNESCO la Doha.

Scroll pentru video

Rămasă blocată timp de 23.000 de ani în urma unei căderi de stânci, peştera a fost descoperită în 1994 de trei speologi - Jean-Marie Chauvet, Christian Hillaire şi Eliette Brune.

Ea conţine peste o mie de desene, "cele mai vechi reprezentări picturale cunoscute până în prezent", susţin cercetătorii.

Potrivit news.com.au, doar trei persoane au acces în peşteră, intrarea în grotă fiind sigilată cu o uşă ranforsată, de jumătate de tonă.

Cititi si:

SECRETUL lui Hitler în cel de-al Doilea Război Mondial! Ce primeau soldaţii nazişti ca să lupte în continuu şi să rămână vigilenţi (VIDEO)

Un tânăr cade de pe motocicletă şi aterizează pe UNUL DINTRE CEI MAI VENINOŞI ŞERPI din lume! Ce urmează e IREAL! (VIDEO)

"Activitate SEXUALĂ nefirească" în Parlamentul Marii Britanii! Document TOP SECRET, descoperit în Arhivele Naţionale (VIDEO)

Astronomii, aproape de o DESCOPERIRE EPOCALĂ! Semnale MISTERIOASE, interceptate LIVE de un telescop din Australia (VIDEO)

Înregistrarea care i-a BULVERSAT pe cercetători: Ce a descoperit un puşti pe fundul oceanului. "Este un document-video unic!" (VIDEO)

Atac la Halep. "O rusine, nici macar nu este amuzant!"

■ Ardnaxela S, singura acasa si FRAIERA! Exercitiu de auto-admiratie a la Pantelimon (VIDEO)