Jurnalul.ro Ştiri Externe Descoperire INCREDIBILĂ la marginea sistemului nostru solar. Ce au detectat astronomii dincolo de planeta Pluto (VIDEO)

19 Noi 2014   •   16:10

Două mari şi necunoscute planete ar putea exista la marginea sistemului nostru solar, cred oamenii de ştiinţă. Aceştia au observat orbitele unor planete pitice şi asteroizi dincolo de planeta Pluto şi sunt de părere că misterioasele planete ar avea o dimensiune mai mare ca cea a Pământului. Studiul, făcut de cercetătorii universităţii din Madrid, sugerează că cele două planete ar putea exista în zona sistemului solar numită "norul Oort".

Primele indicii ale prezenţei celor două corpuri cereşti misterioase au apărut după ce au fost descoperite două planete pitice, Sedna şi 2012VP113, scrie Metro. Oamenii de ştiinţă le-au studiat orbitele şi au concluzionat că s-ar putea să existe ceva masiv fix la marginea sistemului nostru solar, în cea mai întunecată zonă.