x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Cum au profitat marile companii ale lumii de muşcătura lui Suarez din meciul cu Italia

Cum au profitat marile companii ale lumii de muşcătura lui Suarez din meciul cu Italia

25 Iun 2014   •   13:34
Cum au profitat marile companii ale lumii de muşcătura lui Suarez din meciul cu Italia

Muşcătura pe care atacantul Luis Suarez i-a aplicat-o pe umăr fundaşului Giorgio Chiellini, în meciul Italia - Uruguay, de ieri, a declanşat o avalanşă de discuţii pe reţelele de socializare, o oportunitate pe care marile companii internaţionale, în special din industria alimentară sau a igienei orale, au speculat-o printr-o serie de reclame.

Pe Twitter şi Facebook, companii precum McDonald's, Listerine sau Bud au cumpărat promovarea de mesaje cu hastagul #Suarez sau altele similare, venind cu reclame care să facă referire la muşcătura atacantului uruguayan la câteva ore după ce evenimentul se produsese.

"Mai satisfăcător ca mâncarea italiană. Snickers", a fost reclama pentru celebrul baton de ciocolată.

Berea americană Bud Lite a fost promovată cu imaginea unui bărbat care încearcă să smulgă capacul unei sticle cu dinţii, fiind însoţită de mesajul: "Relaxează-te, e suficient să-l răsuceşti".

Reţelele de fast-food Nando's şi McDonald's au venit cu reclame similare, îndemnându-l pe Suarez să îşi înfigă dinţii în produsele lor, nu în Chiellini.

De păţania fundaşului italian au profitat şi companiile care produc apă de gură sau gumă de mestecat.

"Vă recomandăm o clătire bună după ce aţi luat o gură de mâncare italiană", a fost reclama celor de la Listerine.

"Mestecaţi Trident, nu fotbalişti", a fost şi reclama la guma de mestecat. 

×
Subiecte în articol: luis suarez giorgio chiellini CM brazilia