x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Răzbunarea supremă împotriva companiilor de tele-marketing. Ce soluţie a găsit un britanic în privinţa telefoanelor nedorite

Răzbunarea supremă împotriva companiilor de tele-marketing. Ce soluţie a găsit un britanic în privinţa telefoanelor nedorite

30 Aug 2013   •   13:21
Răzbunarea supremă împotriva companiilor de tele-marketing. Ce soluţie a găsit un britanic în privinţa telefoanelor nedorite

Un bărbat din Marea Britanie, exasperat de apelurile telefonice zilnice ale companiilor de tele-marketing, care îi propuneau diferite produse sau servicii, a decis nu doar să se răzbune, dar să facă şi bani de pe urma lor.

Lee Beaumont, de 25 de ani, şi-a comandat propriul număr de telefon cu tarif special, furnizând acest număr ori de câte ori trebuia să completeze un formular.

Tânărul, care lucrează acasă ca designer, spune că a luat această decizie în 2011, când, după ce făcuse un credit, a început să fie "asaltat" cu telefoane de la bancă în care i se propuneau servicii alternative.

În plus, tânărul primea telefonic tot felul de oferte şi din partea altor comercianţi, precum vânzătorii de termopane sau de panouri solare.

Lee Beaumont a plătit 10 lire sterline pentru a beneficia de un număr cu tarif special, astfel că, cine îl sună acum trebuie să plătească 10 pence pe minut, bani din care 7 pence îi revin lui Beaumont, iar 3 pence merg la operatorul de telefonie.

Beaumont spune că, de câte ori o bancă, firmă de gaze, electricitate sau orice alt furnizor îi cer datele de contact, acesta oferă numărul cu tarif special.

Tânărul spune că apelurile s-au mai rărit, de când are număr cu tarif special, însă nu au încetat, ceea ce nu-l mai deranjează.

Beaumont a strâns în doi ani aproximativ 300 de lire sterline de pe urma apelurilor telefonice nesolicitate.

×
Subiecte în articol: numar tarif special mesaje spam spam