x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Locale Enel-Distribuţie Dobrogea: Oraşul Sulina a fost alimentat la reţeaua de energie electrică în jurul orei 17:00

Enel-Distribuţie Dobrogea: Oraşul Sulina a fost alimentat la reţeaua de energie electrică în jurul orei 17:00

20 Ian 2018   •   20:50
Enel-Distribuţie Dobrogea: Oraşul Sulina a fost alimentat la reţeaua de energie electrică în jurul orei 17:00

Oraşul Sulina a fost alimentat, în jurul orei 17:00, la reţeaua de energie electrică, iar în prezent se intervine pentru remedierea numeroaselor deranjamentelor individuale, a anunţat, sâmbătă, E-Distribuţie Dobrogea. 

"În jurul orei 17:00 s-a reuşit alimentarea oraşului Sulina prin medie tensiune, şi se intervine pentru remedierea numeroaselor deranjamentelor individuale. Circa 90% dintre clienţii afectaţi de furtună au fost alimentaţi până în această seară, iar pentru un număr de 2.700 clienţi se intervine în continuare, inclusiv pe parcursul nopţii. Acolo unde situaţia permite (nu există pericol de accidentare), s-a decis racordarea clienţilor prin grupuri electrogene, pentru a reduce timpul de întrerupere până la remedierea definitivă. Un număr de 21 grupuri de capacitate între 125 - 500 KVA au fost repartizate pentru a acoperi o arie cât mai largă din zona ce a rămas nealimentată din cauza distrugerii reţelelor de înaltă şi medie tensiune", se arată într-un comunicat al companiei remis AGERPRES. 

În urma condiţiilor meteo deosebite din perioada 18-19 ianuarie 2018, Cod portocaliu şi galben de vânt în rafale, cu viteze de peste 130 km/h, în judeţul Tulcea s-au înregistrat avarii semnificative în instalaţiile de distribuţie a energiei electrice. Pagubele produse de vânt şi chiciură sunt însemnate - 6 stâlpi de înaltă tensiune şi 115 stâlpi de medie tensiune au fost rupţi de furtună, precizează compania. 

Potrivit sursei citate, zona Deltei Dunării a fost grav afectată, iar reprezentanţii E-Distribuţie Dobrogea continuă lucrările pentru alimentarea tuturor clienţilor. 

Aceştia precizează că din cauza defectelor numeroase, "trebuie acordată o atenţie sporită siguranţei, ceea ce poate duce la un timp mai mare de remediere, însă aceste măsuri sunt necesare pentru a nu fi puse în pericol vieţi omeneşti atunci când se reia alimentarea". 

"Recomandăm clienţilor afectaţi să folosească, pentru a semnala deranjamente, şi numerele de tip TelVerde (apelabile gratuit din reţelele naţionale) - 0800 070 555, 0800.070.444 şi 0800.070.888", mai precizează comunicatul companiei.AGERPRES

×